Schrijf je in voor het Suzuki Preview Event

De nieuwe Suzuki V-Strom 1050 en V-Strom 1050 XT zijn echte krachtpatsers en gemaakt voor de echte ontdekkingsreiziger. Uitgerust met de nieuwste assistentiesystemen, meer vermogen en talloze technische updates is dit de meest geavanceerde V-Strom ooit.

Wijk af van de begane paden en ga op avontuur! En dat terwijl je geniet van ultiem comfort. Dat maakt deze motor uitermate geschikt voor zowel de avonturier als voor alledaags woon-werkverkeer. Met de V-Strom zijn er geen grenzen. The Master of Adventure!

Wie als eerste kennis wil maken met de nieuwe V-STROM 1050 en V-STROM 1050 XT, kan zich nu aanmelden voor het Suzuki V-STROM 1050 Preview Event. Op vrijdag 13 december is het mogelijk om de motorfiets voor het eerst in Nederland te zien bij Suzuki-importeur BV Nimag in Vianen. Aanmelden kan via www.suzuki.nl/motoren/preview-event.

Motoplus als app?

Om deze webapp op je telefoon te installeren, klik dan op het icoontje onderaan en klik daarna op Zet in beginscherm.

Om deze webapp op je telefoon te installeren, klik dan op de drie bolletjes rechtsbovenin

en klik daarna op Toevoegen aan startscherm.