Tjerk Bosman en zijn ASO 500
MotoPlus nummer 20 - 2015
Vooruit, de ASO 500 is niet helemaal van Tjerk Bosman. Hij is trots eigendom van Karel van der Leek, die Tjerk heeft...
MotoPlus nummer 20 - 2015
Vooruit, de ASO 500 is niet helemaal van Tjerk Bosman. Hij is trots eigendom van Karel van der Leek, die Tjerk heeft...
MotoPlus nummer 19 - 2015
In 2003 werden zowel Rinze Kats als zijn vader nagenoeg gelijktijdig geopereerd aan een lekke hartklep. Beiden...
MotoPlus nummer 18 - 2015
Al vanaf zijn twintigste is de nu 44-jarige Eric Wilderbeek veelvuldig op de motor te vinden. In 2009 slaat de vastgoed...
MotoPlus nummer 17 - 2015
Via rebelse, allesbehalve doorsnee machines als een zescilinder Honda CBX1000, een tot supermotard omgebouwde XT600 en...
MotoPlus nummer 16 - 2015
Als klein jongetje al, had BMW zijn meer dan bovengemiddelde interesse. Wanneer Johan Morsch (58) echter rond zijn 35e...
MotoPlus nummer 15 - 2015
“Ja, een motor mag best iets vrouwelijks hebben, maar niet van die roze franjes, dat kan best subtieler!” Aan het...
MotoPlus nummer 14 - 2015
De gemiddelde vrouwelijke motorrijder rijdt niet dik over de tienduizend kilometer per jaar, heeft geen drie motoren in...
MotoPlus nummer 13 - 2015
Ruim zestien jaar lang reed Ruud Sparreboom naar volle tevredenheid een Suzuki RF900. Perfect onderhouden door de...
MotoPlus nummer 12 - 2015
Yamaha’s GTS1000 deed bij zijn presentatie in 1993 het nodige stof opwaaien, met name door de vorkloze voorvering en...
MotoPlus nummer 11 - 2015
Nadat Dennis Smidt (36) op zijn 28e zijn motorrijbewijs haalde passeerde een hele reeks motoren de revue. Allen hadden...
MotoPlus nummer 10 - 2015
Ja, de nu 52-jarige Ton Botman beschouwt zichzelf wel als een sportieve rijder. Tegenwoordig haalt de...
MotoPlus nummer 09 - 2015
Als de doorgewinterde offroadrijder Anno Loef vanwege een protesterende rug – “de leeftijd hè” – overstapt...
MotoPlus nummer 08 - 2015
Fried Anepool is een heel trouw persoon. Niet alleen in zijn relatie, ook als het om de liefde voor motoren en met name...
MotoPlus nummer 07 - 2015
Na twee Yamaha R6-en in 25 kW-trim en een zeer kortstondige vrijage met een Suzuki GSX-R750 kwam de 25-jarige Rik Bolt...
MotoPlus nummer 06 - 2015
In de tijd dat Norbert Reijers een ‘volwassen’ motorrijder werd, was het niet meer dan gebruikelijk dat een gewone...
MotoPlus nummer 05 - 2015
Hij volgde keurig het evolutionaire motorpad, groeide via tal van motoren van een lichte XT500 en RD350 naar...
MotoPlus nummer 04 - 2015
Het verbouwen van motoren zat er bij de 56-jarige Jaap Koster al vroeg in. Alleen zijn eerste motorfiets, een Honda...
MotoPlus nummer 03 - 2015
Dat verschuivingen in je privéleven impact hebben op je motorhobby, daar weet de 32-jarige Sander de Bruin alles van....
MotoPlus nummer 02 - 2015
“Sommige dingen die ik heb gedaan waren nodig om te vervangen, andere vallen onder de noemer personalisering c.q....
MotoPlus nummer 01 - 2015
Oude liefde roest niet! Ook niet in het geval van Mark Koopman, hoewel er wel een ongeval aan te pas moest komen om hem...