Mijn Trots – Sander van der Ploeg
MotoPlus nummer 08 - 2011
Toen de vorige eigenaar door de komst van een kleine enigszins noodgedwongen een keuze moest maken tussen zijn Porsches...
MotoPlus nummer 08 - 2011
Toen de vorige eigenaar door de komst van een kleine enigszins noodgedwongen een keuze moest maken tussen zijn Porsches...
MotoPlus nummer 08 - 2011
Toen de vorige eigenaar door de komst van een kleine enigszins noodgedwongen een keuze moest maken tussen zijn Porsches...
MotoPlus nummer 07 - 2011
Een Honda CBR600F Sport en een Suzuki SV650 Laser X-treme, het zijn de eerste motoren van de broers René en Joy...
MotoPlus nummer 06 - 2011
Hij kende het fenomeen ratbikes, vond ze naar eigen zeggen zelfs prachtig mooi, maar omdat zijn eigen Honda Super Magna...
MotoPlus nummer 05 - 2011
Er zijn maar weinig motoren geweest die de schuur van Jan Gasseling in originele staat hebben verlaten. Dat begon al op...
MotoPlus nummer 04 - 2011
Shoppen met een behoorlijk gelimiteerd budget was de 38-jarige accountmanager Brian Swainsbury niet gewend, maar de...
MotoPlus nummer 03 - 2011
Het stripfiguurtje Garfield is de rode draad in het leven van Marian Sol en ook de motor draaft lustig door dat...
MotoPlus nummer 02 - 2011
Voor een groen stoplicht een dikke eencilinder staan aantrappen, terwijl de auto’s je links en rechts voorbij...
MotoPlus nummer 01 - 2011
Waar een verbrijzelde voet al niet toe kan leiden. Diko van de Kamp liep deze vervelende blessure op bij een val op het...
MotoPlus nummer 24 - 2010
Hij was een VFR-adept - “zo eentje wilde ik er altijd al hebben” - van het eerste uur. Maar de jaren...
MotoPlus nummer 24 - 2010
Hij was een VFR-adept - “zo eentje wilde ik er altijd al hebben” - van het eerste uur. Maar de jaren...
MotoPlus nummer 23 - 2010
Omdat het blok na dertien dienstjaren toe was aan een kleine interne opfrisbeurt, “het krukaslager moest worden...
MotoPlus nummer 22 - 2010
Bijzonder in eenvoud en veelzijdigheid, zo moet een motor voor Roelof Veldhuis zijn en dat is zijn BMW R100GS in ieder...
MotoPlus nummer 21 - 2010
Waarom weet Nico-Jan van den Hurck niet, maar zijn motoren moeten zwart zijn en subtiele rode accenten hebben. Dat was...
MotoPlus nummer 21 - 2010
Waarom weet Nico-Jan van den Hurck niet, maar zijn motoren moeten zwart zijn en subtiele rode accenten hebben. Dat was...
MotoPlus nummer 20 - 2010
Rondslingerende onderdelen van een overleden Honda K3 en de mogelijkheid om een sloop Bol d’Or te kopen wakkerden...
MotoPlus nummer 19 - 2010
Cees Jol heeft altijd al iets gehad met Honda’s legendarische CBX1000 zescilinder en de XJR1300, Yamaha’s...
MotoPlus nummer 18 - 2010
Een oude motor opknappen om geld te verdienen voor een andere. Sander Gijsbertsen deed het met een Yamaha XS1100. Maar...
MotoPlus nummer 17 - 2010
Zijn rijbewijs had hij nog niet eens, maar Joost van Dinther wist al wel dat er een motor moest komen. En dat dat...
MotoPlus nummer 16 - 2010
Hun eerste projectje samen was “een beetje slecht afgelopen”. De gerestaureerde Honda CB200E uit 1975 liep...