Motorproductie
Artikel - MotoPlus 12 - 2008Vroeger was het allemaal heel eenvoudig: Japanse motorfietsen kwamen uit Japan, in Duitsland bouwde men Duitse motoren en de Engelsen fabriceerden...
Vroeger was het allemaal heel eenvoudig: Japanse motorfietsen kwamen uit Japan, in Duitsland bouwde men Duitse motoren en de Engelsen fabriceerden...
De strijd in het MotoGP-kampioenschap spitst zich toe op Valentino Rossi en Dani Pedrosa. Hoewel wereldkampioen Casey Stoner zowel in Mugello als in...
Scherpe kanten of vloeiende lijnen: met de Hypermotard 1100 en de 990 Supermoto interpreteren Ducati en KTM niet alleen de optische uitstraling van...
Geen files, geen hectiek en op een steenworpafstand van Nederland. Een aanlokkelijke gedachte en dus trokken we de motorkleren aan voor een mooie...
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert. Of: wie het primitieve niet eert, is de luxe niet weert. Of: wie het goedkope niet eert, is het...
Het staat er haast net zo achteloos als nummertje 176 op de menukaart van de Chinees, maar de kleine zwarte lettertjes in de technische gegevens...
Honda’s nieuwste naked-bike schreeuwt het van de daken. “Hier ben ik. Kort, krachtig en scherp als versgemalen rode peper!”Tijdens...
De Flower Power van de jaren zestig lijkt eeuwen geleden, maar tijdens een toer over Madeira blijkt dat de bloemenkracht nog springlevend is....
“Ik was best wantrouwend toen ik gebeld werd. Of ik naar de Motorbeurs Utrecht was geweest? En of ik een daar abonnement op MotoPlus had...
Terug naar de tijd dat Honda met Cyril Neveu twee keer de Parijs-Dakar won met een fabrieks Honda NXR750V. De tijd dat wij, gewone stervelingen, ons...
Was vroeger inderdaad alles beter? Ik durf dat te betwijfelen. Het was overzichtelijker, dat wel. De wereld was kleiner en het nieuws kwam gedoseerd...
Terwijl we hier in Nederland en België met de naweeën van de winter te maken hebben, zit MotoPlus hoofdredacteur Eric Bulsink momenteel in...
Goed werk is het halve werk. Men neme het sportieve blok van de GPz 900R, zet er de flex in, slijpt de handel halverwege door, last het aan...
De Suzuki Burgman 400 was eind jaren negentig een van de eerste zwaardere motorscooters op de Nederlandse wegen. Lekker wendbaar, comfortabel en snel...
Goed werk is het halve werk. Men neme het sportieve blok van de GPz 900R, zet er de flex in, slijpt de handel halverwege door, last het aan...
Net in de tijd, de vroeg negentiger jaren, waarin het leek alsof elke motor voorzien moest zijn van welke vorm van windbescherming dan ook, kwam...
Aprilia beloofd een nieuwe dimensie in het motorrijden: geen koppeling meer en schakelen met een druk op de knop. De Mana doet het allemaal...
Motorrijden is emotie, is passie. Wie denkt er dan aan dat dubbeltje meer of minder? Nou, sinds de benzineprijzen de pan uit beginnen te rijzen,...
Net in de tijd, de vroeg negentiger jaren, waarin het leek alsof elke motor voorzien moest zijn van welke vorm van windbescherming dan ook, kwam...
Wanneer in het begin van de jaren 80 de vraag naar meer vermogen luidkeels uit de motorkelen klinkt, gooit Honda de knuppel in het hoenderhok met de...