Model |
jaartal van test |
130 Km/uur |
Secundaire weg |
Aprilia ETV1000 Caponord |
|
1 op 13,7 |
1 op 16,9 |
Aprilia Caponord 1200 ABS Travel Pack |
2013 |
n.b. |
1 op 18,2 |
Aprilia Caponord 1200 Rally |
2015 |
n.b. |
1 op 18,8 |
Aprilia NA850 Mana |
|
1 op 15,4 |
1 op 20,8 |
Aprilia Pegaso 650 Factory |
|
1 op 16,7 |
1 op 21,7 |
Aprilia Pegaso 650 Strada |
|
1 op 16,9 |
1 op 21,3 |
Aprilia Pegaso Trail 650 |
|
1 op 16,1 |
1 op 20,4 |
Aprilia RS125 |
|
n.b. |
1 op 22,2 |
Aprilia RSV1000R Factory |
|
n.b. |
1 op 18,2 |
Aprilia RSV4R |
|
n.b. |
1 op 16,4 |
Aprilia RSV4 Factory APRC |
|
n.b. |
1 op 15,6 |
Aprilia RSV4 Factory APRC |
2012 |
n.b. |
1 op 16,4 |
Aprilia RSV4 RF |
2015 |
n.b. |
1 op 17,5 |
Aprilia SL750 Shiver |
|
n.b. |
1 op 22,2 |
Aprilia Shiver 750 ABS |
2013 |
n.b. |
1 op 20,4 |
Aprilia SMV750 Dorsoduro |
|
1 op 18,9 |
1 op 19,2 |
Aprilia Tuono 1000R Factory |
|
1 op 18,2 |
1 op 18,9 |
Aprilia Tuono V4 1100RR |
2015 |
n.b. |
1 op 15,4 |
Aprilia Tuono V4R |
2014 |
n.b. |
1 op 14,9 |
Aprilia Tuono V4R APRC |
|
n.b. |
1 op 14,5 |
|
|
|
|
Benelli BN600R |
2014 |
n.b. |
1 op 21,3 |
Benelli Tornado 1130 |
|
1 op 15,9 |
1 op 14,5 |
Benelli TnT 1130 Sport |
|
1 op 13,7 |
1 op 14,1 |
Benelli TnT 1130 Century Racer |
2013 |
n.b. |
1 op 14,9 |
Benelli TnT 899S |
|
1 op 13,2 |
1 op 15,9 |
Benelli TnT R160 |
|
n.b. |
1 op 14,3 |
Benelli TreK 1130 Amazonas |
|
1 op 13,7 |
1 op 16,1 |
|
|
|
|
Bimota DB10 Bimotard |
|
n.b. |
1 op 20,4 |
|
|
|
|
BMW 650CS |
|
1 op 21,7 |
1 op 29,4 |
BMW C600 Sport |
2012 |
n.b. |
1 op 23,2 |
BMW F650 |
2012 |
n.b. |
1 op 25,6 |
BMW F650GS |
|
1 op 20,4 |
1 op 27,0 |
BMW F700GS |
2013 |
n.b. |
1 op 26,3 |
BMW F800GS |
|
1 op 19,2 |
1 op 23,8 |
BMW F800GS |
2015 |
n.b. |
1 op 21,7 |
BMW F800GT |
2013 |
n.b. |
1 op 25,6 |
BMW F800R |
|
n.b. |
1 op 24,4 |
BMW F800R |
2013 |
n.b. |
1 op 23,8 |
BMW F800S |
|
1 op 21,7 |
1 op 25,6 |
BMW F800ST |
|
1 op 25,0 |
1 op 22,7 |
BMW G650 Xchallenge |
|
1 op 21,7 |
1 op 29,4 |
BMW G650 Xcountry |
|
1 op 20,0 |
1 op 25,6 |
BMW G650 Xmoto |
|
1 op 20,0 |
1 op 26,3 |
BMW G650GS |
|
n.b. |
1 op 29,4 |
BMW G650GS |
2012 |
n.b. |
1 op 28,5 |
BMW G650GS Sertao |
|
n.b. |
1 op 28,6 |
BMW HP2 Megamoto |
|
n.b. |
1 op 23,3 |
BMW HP2 Sport |
|
n.b. |
1 op 18,9 |
BMW HP4 |
|
1 op 17,5 |
1 op 17,9 |
BMW K1200GT |
|
1 op 20,0 |
1 op 19,6 |
BMW K1200LT |
|
1 op 19,2 |
1 op 17,5 |
BMW K1200R |
|
n.b. |
1 op 17,5 |
BMW K1200R Sport |
|
1 op 15,4 |
1 op 17,5 |
BMW K1200S |
|
1 op 18,2 |
1 op 18,9 |
BMW K1300GT |
|
1 op 17,2 |
1 op 18,5 |
BMW K1300R |
|
n.b. |
1 op 18,5 |
BMW K1300S |
|
n.b. |
1 op 19,6 |
BMW K1600GT |
|
1 op 15,2 |
1 op 19,2 |
BMW K1600GT |
2013 |
n.b. |
1 op 18,9 |
BMW K1600GTL |
|
n.b. |
1 op 15,9 |
BMW R1150GS Adventure |
|
1 op 13,0 |
1 op 18,9 |
BMW R1150R |
|
1 op 16,9 |
1 op 18,2 |
BMW R1200GS Adventure |
2014 |
n.b. |
1 op 20,0 |
BMW R1200GS Adventure |
2015 |
n.b. |
1 op 18,5 |
BMW R1200GS |
|
1 op 15,9 |
1 op 20,0 |
BMW R1200GS |
2013 |
1 op 16,9 |
1 op 20,8 |
BMW R1200GS Rallye |
2012 |
n.b. |
1 op 20,4 |
BMW R1200R |
|
1 op 18,5 |
1 op 19,2 |
BMW R1200R |
2015 |
1 op 16,7 |
1 op 21, 7 |
BMW R1200RS |
2015 |
n.b. |
1 op 23,3 |
BMW R1200RT |
|
1 op 18,2 |
1 op 22,7 |
BMW R1200RT |
2014 |
n.b. |
1 op 20,4 |
BMW R1200S |
|
1 op 18,9 |
1 op 20,8 |
BMW R1200ST |
|
1 op 17,5 |
1 op 20,4 |
BMW R nineT |
2014 |
n.b. |
1 op 19,2 |
BMW S1000R |
2014 |
n.b. |
1 op 17,9 |
BMW S1000RR |
|
1 op 17,5 |
1 op 17,2 |
BMW S1000RR |
2012 |
n.b. |
1 op 17,9 |
BMW S1000RR |
2015 |
n.b. |
1 op 17,5 |
BMW S1000XR |
2015 |
n.b. |
1 op 17,5 |
|
|
|
|
Buell 1125R |
|
n.b. |
1 op 13,9 |
Buell Lightning XB12S |
|
1 op 17,9 |
1 op 20,0 |
Buell Lightning XB12Ss |
|
1 op 17,2 |
1 op 19,6 |
Buell Lightning XB12STT |
|
n.b. |
1 op 24,4 |
Buell Ulysses XB12X |
|
1 op 17,9 |
1 op 20,8 |
|
|
|
|
Cagiva Mito 525 |
|
n.b. |
1 op 19,2 |
Cagiva Raptor 650 |
|
1 op 17,9 |
1 op 18,5 |
|
|
|
|
CF Moto 650NX |
2014 |
n.b. |
1 op 22,2 |
|
|
|
|
Derbi GPR125 Racing |
|
n.b. |
1 op 22,2 |
|
|
|
|
Ducati 1098 |
|
n.b. |
1 op 17,9 |
Ducati 1098S |
|
1 op 16,7 |
1 op 16,4 |
Ducati 1198 |
2015 |
n.b. |
1 op 16,1 |
Ducati 1198SP |
|
n.b. |
1 op 15,9 |
Ducati 1199 Panigale |
2014 |
n.b. |
1 op 12,7 |
Ducati 1199 Panigale S |
2012 |
n.b. |
1 op 16,4 |
Ducati 1299 Panigale S |
2015 |
n.b. |
1 op 17,2 |
Ducati 749S |
|
1 op 16,9 |
1 op 16,9 |
Ducati 848 |
|
n.b. |
1 op 19,2 |
Ducati 899 Panigale |
2014 |
n.b. |
1 op 14,9 |
Ducati 999 |
|
1 op 18,9 |
1 op 19,2 |
Ducati 999S |
|
1 op 19,6 |
1 op 18,2 |
Ducati Diavel |
|
n.b. |
1 op 17,0 |
Ducati Diavel Carbon |
2013 |
n.b. |
1 op 16,9 |
Ducati GT1000 |
|
1 op 18,5 |
1 op 23,3 |
Ducati Hypermotard |
2013 |
n.b. |
1 op 19,6 |
Ducati Hypermotard SP |
2014 |
n.b. |
1 op 22,2 |
Ducati Hypermotard 1100 Evo |
|
1 op 16,7 |
1 op 22,2 |
Ducati Hypermotard 1100S |
|
1 op 19,2 |
1 op 24,4 |
Ducati Hyperstrada |
2013 |
n.b. |
1 op 21,3 |
Ducati Monster 620 Dark |
|
1 op 18,9 |
1 op 25,0 |
Ducati Monster 695 |
|
1 op 20,8 |
1 op 21,3 |
Ducati Monster 696 |
|
1 op 21,3 |
1 op 27,0 |
Ducati Monster 796 |
2014 |
n.b. |
1 op 20,8 |
Ducati Monster 821 |
2014 |
n.b. |
1 op 22,2 |
Ducati Monster S2R |
|
1 op 23,8 |
1 op 23,8 |
Ducati Monster S4R |
|
1 op 19,6 |
1 op 20,0 |
Ducati Monster S4Rs |
|
n.b. |
1 op 20,0 |
Ducati Monster 1200 |
2014 |
n.b. |
1 op 19,2 |
Ducati Monster 1200S |
2014 |
1 op 17,9 |
1 op 21,3 |
Ducati Monster 1200S Stripe |
2015 |
n.b. |
1 op 20,4 |
Ducati Multistrada 620 |
|
1 op 15,4 |
1 op 16,1 |
Ducati Multistrada 1100S |
|
1 op 18,5 |
1 op 20,4 |
Ducati Multistrada 1200S |
|
n.b. |
1 op 17,5 |
Ducati Multistrada 1200S |
2012 |
n.b. |
1 op 16,9 |
Ducati Multistrada 1200S GT |
2013 |
n.b. |
1 op 18,5 |
Ducati Multistrada 1200S Pikes Peak |
2012 |
n.b. |
1 op 18,1 |
Ducati Multistrada 1200S Touring |
2012 |
1 op 16,1 |
1 op 18,5 |
Ducati Multistrada 1200S Touring |
2013 |
1 op 14,9 |
1 op 18,9 |
Ducati Sport 1000 |
|
1 op 20,4 |
1 op 23,3 |
Ducati ST3S |
|
1 op 16,9 |
1 op 18,9 |
Ducati ST4S |
|
1 op 15,9 |
1 op 20,8 |
Ducati Streetfighter |
|
n.b. |
1 op 19,2 |
|
|
|
|
EBR 1190SX |
2014 |
n.b. |
1 op 17,2 |
EBR 1190RX |
2014 |
n.b. |
1 op 17,5 |
|
|
|
|
Gilera Fuoco 500 |
|
n.b. |
1 op 23,8 |
Gilera GP 800 |
|
n.b. |
1 op 20,4 |
|
|
|
|
Harley-Davidson Electra Glide Ultra Limited |
2015 |
n.b. |
1 op 17,9 |
Harley-Davidson Fat Boy S |
2015 |
n.b. |
1 op 20,0 |
Harley-Davidson Forty-Eight |
2015 |
n.b. |
1 op 17,5 |
Harley-Davidson Road King Classic |
2013 |
n.b. |
1 op 15,4 |
Harley-Davidson Softail Deluxe |
2013 |
n.b. |
1 op 20,0 |
Harley-Davidson Sportster 883 Roadster |
2012 |
n.b. |
1 op 20,8 |
Harley-Davidson Sportster Iron 883 |
2014 |
n.b. |
1 op 22,7 |
Harley-Davidson Street 750 |
2014 |
n.b. |
1 op 23,8 |
Harley-Davidson Street Rod |
|
1 op 14,9 |
1 op 16,9 |
Harley-Davidson V-Rod |
|
1 op 16,9 |
1 op 17,0 |
Harley-Davidson XR1200X |
|
1 op 18,5 |
1 op 19,2 |
Harley-Davidson Dyna Low Rider |
|
1 op 17,9 |
1 op 19,6 |
Harley-Davidson Night Train |
|
n.b. |
1 op 20,0 |
Harley-Davidson Sportster 1200 Custom |
|
n.b. |
1 op 20,8 |
Harley-Davidson Sportster 1200 Nightster |
|
1 op 15,9 |
1 op 20,0 |
Harley-Davidson Sportster 883 |
|
n.b. |
1 op 24,4 |
Harley-Davidson Sportster 883L SuperLow |
|
n.b. |
1 op 22,2 |
|
|
|
|
Honda CB1000R |
|
n.b. |
1 op 18,5 |
Honda CB1000R |
2015 |
n.b. |
1 op 20,4 |
Honda CB1100EX |
2015 |
n.b. |
1 op 23,2 |
Honda CB1300 |
|
1 op 15,2 |
1 op 20,8 |
Honda CB1300S |
|
1 op 18,2 |
1 op 19,2 |
Honda CB500F |
2013 |
1 op 24,4 |
1 op 31,3 |
Honda CB600F Hornet |
|
1 op 14,9 |
1 op 21,3 |
Honda CBF1000 |
|
1 op 18,2 |
1 op 18,5 |
Honda CBF1000F |
2013 |
n.b. |
1 op 21,7 |
Honda CBF1000 Silverline |
|
1 op 18,2 |
1 op 18,5 |
Honda CBF600 |
|
1 op 15,9 |
1 op 18,2 |
Honda CBF600S |
|
1 op 18,5 |
1 op 23,2 |
Honda CBR1000RR Fireblade |
|
1 op 16,4 |
1 op 20,4 |
Honda CBR1100XX |
|
1 op 16,9 |
1 op 17,5 |
Honda CBR125R |
|
n.b. |
1 op 38,5 |
Honda CBR250R |
|
n.b. |
1 op 33,3 |
Honda CBR300R |
2015 |
n.b. |
1 op 32,3 |
Honda CBR500R |
2015 |
n.b. |
1 op 33,3 |
Honda CBR600F |
|
1 op 17,9 |
1 op 22,2 |
Honda CBR600RR |
|
1 op 20,0 |
1 op 21,3 |
Honda Crossrunner |
2015 |
n.b. |
1 op 20,8 |
Honda Crosstourer |
2012 |
n.b. |
1 op 18,5 |
Honda CTX700N |
2014 |
n.b. |
1 op 30,3 |
Honda Deauville |
|
1 op 22,2 |
1 op 23,3 |
Honda Fireblade |
2012 |
n.b. |
1 op 19,6 |
Honda Fireblade SP |
2014 |
n.b. |
1 op 20,8 |
Honda FMX650 |
|
1 op 15,4 |
1 op 20,0 |
Honda Gold Wing |
|
1 op 15,6 |
1 op 13,3 |
Honda Hornet 600 |
2012 |
n.b. |
1 op 22,2 |
Honda Innova |
|
n.b. |
1 op 52,6 |
Honda Integra |
2012 |
n.b. |
1 op 27,0 |
Honda NC700X |
|
1 op 22,7 |
1 op 28,6 |
Honda NC700X |
2013 |
n.b. |
1 op 31,3 |
Honda Shadow 750C |
|
n.b. |
1 op 23,8 |
Honda ST1300 Pan European |
|
1 op 22,2 |
1 op 21,3 |
Honda VFR1200F |
|
n.b. |
1 op 16,9 |
Honda VFR1200F DCT |
|
n.b. |
1 op 20,0 |
Honda VFR1200X Crosstourer |
|
n.b. |
1 op 18,5 |
Honda VFR800F |
2014 |
1 op 19,6 |
1 op 21,3 |
Honda VFR800i |
|
1 op 15,9 |
1 op 18,5 |
Honda VFR800X Crossrunner |
|
n.b. |
1 op 19,6 |
Honda XL1000V Varadero |
|
1 op 15,4 |
1 op 18,5 |
Honda XL650V Transalp |
|
1 op 19,6 |
1 op 19,2 |
Honda XL700V Transalp |
|
1 op 21,7 |
1 op 21,3 |
|
|
|
|
Horex VR6 Cafe Racer 33 Itd. |
2014 |
n.b. |
1 op 14,7 |
|
|
|
|
Husqvarna Nuda 900 |
|
1 op 18,2 |
1 op 22,2 |
Husqvarna Nuda 900 |
2012 |
n.b. |
1 op 23,2 |
Husqvarna Nuda 900R |
2013 |
n.b. |
1 op 22,2 |
Husqvarna SM610IE |
|
1 op 18,5 |
1 op 25,6 |
Husqvarna TE610 |
|
1 op 18,2 |
1 op 24,4 |
Husqvarna TR650 Strada |
|
n.b. |
1 op 26,3 |
Husqvarna TR650 Terra |
2013 |
n.b. |
1 op 26,3 |
|
|
|
|
Hyosong GV650 Aquila |
|
n.b. |
1 op 17,5 |
Hyosung GT125R |
|
n.b. |
1 op 29,4 |
Hyosung GT650 |
|
1 op 17,5 |
1 op 22,2 |
Hyosung GT650i Naked |
|
n.b. |
1 op 25,6 |
|
|
|
|
Indian Roadmaster |
2015 |
n.b. |
1 op 19,2 |
Indian Scout |
2015 |
n.b. |
1 op 19,2 |
|
|
|
|
Kawasaki 1400GTR |
|
1 op 20,0 |
1 op 20,8 |
Kawasaki 1400GTR |
2013 |
n.b. |
1 op 16,1 |
Kawasaki ER-6f |
|
1 op 20,8 |
1 op 25,6 |
Kawasaki ER-6n |
|
n.b. |
1 op 21,3 |
Kawasaki ER-6n |
2014 |
n.b. |
1 op 24,4 |
Kawasaki KLE500 |
|
1 op 16,7 |
1 op 22,2 |
Kawasaki Ninja 250R |
|
n.b. |
1 op 31,3 |
Kawasaki Ninja 250R |
2012 |
n.b. |
1 op 21,3 |
Kawasaki Ninja 300 |
2015 |
n.b. |
1 op 28,6 |
Kawasaki Ninja H2 |
2015 |
1 op 13,3 |
1 op 16,1 |
Kawasaki Ninja ZX-6R 636 |
2013 |
n.b. |
1 op 20,4 |
Kawasaki Ninja ZX-10R |
2012 |
n.b. |
1 op 19,6 |
Kawasaki Versys 1000 |
|
n.b. |
1 op 19,2 |
Kawasaki Versys 1000 |
2012 |
n.b. |
1 op 20,0 |
Kawasaki Versys 1000 |
2015 |
n.b. |
1 op 18,9 |
Kawasaki Versys 1000 Tourer |
2015 |
n.b. |
1 op 20,4 |
Kawasaki Versys 650 |
|
1 op 22,7 |
1 op 23,3 |
Kawasaki Versys 650 Travel Ed. |
|
1 op 19,6 |
1 op 25,6 |
Kawasaki VN2000 |
|
1 op 16,1 |
1 op 20,4 |
Kawasaki VN900 Custom |
|
n.b. |
1 op 22,7 |
Kawasaki W800 |
|
n.b. |
1 op 22,7 |
Kawasaki W800 Special Edition |
2013 |
n.b. |
1 op 24,4 |
Kawasaki Z1000 |
|
1 op 16,4 |
1 op 18,9 |
Kawasaki Z1000 SE |
2014 |
1 op 16,1 |
1 op 18,9 |
Kawasaki Z1000SX |
2013 |
n.b. |
1 op 18,2 |
Kawasaki Z300 |
2015 |
n.b. |
1 op 26,3 |
Kawasaki Z750 |
|
1 op 18,2 |
1 op 20,4 |
Kawasaki Z750R |
|
n.b. |
1 op 21,3 |
Kawasaki Z750R Black Edition |
2012 |
n.b. |
1 op 20,8 |
Kawasaki Z800 |
2014 |
n.b. |
1 op 20,0 |
Kawasaki Z800 Perfomance |
2013 |
n.b. |
1 op 20,0 |
Kawasaki ZRX1200R |
|
1 op 16,9 |
1 op 18,9 |
Kawasaki ZX-10R |
|
1 op 16,4 |
1 op 18,5 |
Kawasaki ZX-12R |
|
1 op 14,1 |
1 op 16,1 |
Kawasaki ZX-6R |
|
1 op 18,9 |
1 op 20,4 |
Kawasaki ZZR1400 |
|
1 op 18,5 |
1 op 17,2 |
Kawsaki Z1000SX |
|
n.b. |
1 op 16,9 |
|
|
|
|
KTM 1050 Adventure |
2015 |
n.b. |
1 op 20,0 |
KTM 1190 Adventure |
2013 |
n.b. |
1 op 17,9 |
KTM 1190 Adventure R |
2014 |
n.b. |
1 op 16,7 |
KTM 1190 RC8 |
|
n.b. |
1 op 17,2 |
KTM 1190 RC8R |
|
n.b. |
1 op 17,9 |
KTM 1290 Super Duke R |
2014 |
1 op 15,4 |
1 op 16,7 |
KTM 1290 Super Adventure |
2015 |
1 op 16,7 |
1 op 16,4 |
KTM 125 Duke |
|
n.b. |
1 op 37,0 |
KTM 125 Duke |
2012 |
n.b. |
1 op 38,5 |
KTM 200 Duke |
2012 |
n.b. |
1 op 35,7 |
KTM 390 Duke |
2015 |
n.b. |
1 op 27,0 |
KTM 640 Duke |
|
1 op 17,5 |
1 op 22,7 |
KTM 640 LC4 SM |
|
1 op 20,0 |
1 op 22,2 |
KTM 690 Duke |
|
1 op 19,6 |
1 op 25,6 |
KTM 690 Supermoto |
|
1 op 19,2 |
1 op 24,4 |
KTM 690 Enduro R |
2013 |
n.b. |
1 op 25,6 |
KTM 950 SM |
|
1 op 19,2 |
1 op 18,9 |
KTM 990 Adventure |
|
1 op 16,1 |
1 op 17,9 |
KTM 990 Adventure Traveller |
|
1 op 15,4 |
1 op 16,4 |
KTM 990 SM/T |
|
n.b. |
1 op 15,4 |
KTM 990 SM/R |
2013 |
n.b. |
1 op 17,9 |
KTM 990 Super Duke |
|
n.b. |
1 op 16,9 |
KTM 990 Super Duke R |
|
1 op 17,5 |
1 op 16,7 |
KTM 990 Supermoto |
|
1 op 16,7 |
1 op 16,9 |
KTM RC390 |
2015 |
n.b. |
1 op 28,6 |
|
|
|
|
Kymco Quannon 125 |
|
n.b. |
1 op 29,4 |
|
|
|
|
Mash Five Hundred |
2015 |
n.b. |
1 op 30,3 |
Mash Adventure 400R |
2015 |
n.b. |
1 op 27,8 |
|
|
|
|
Moto Guzzi 1200 Sport |
|
1 op 17,2 |
1 op 20,0 |
Moto Guzzi Breva V 1100 |
|
1 op 16,4 |
1 op 17,9 |
Moto Guzzi California 1400 Touring |
2013 |
n.b. |
1 op 16,7 |
Moto Guzzi California 1400 Custom |
2013 |
n.b. |
1 op 17,2 |
Moto Guzzi Griso 8V |
|
1 op 15,9 |
1 op 16,9 |
Moto Guzzi MGS-01 |
|
n.b. |
1 op 15,2 |
Moto Guzzi Norge 1200 GT |
|
1 op 17,9 |
1 op 18,5 |
Moto Guzzi Stelvio 1200 4V |
|
1 op 16,9 |
1 op 18,9 |
Moto Guzzi Stelvio 1200 8V |
2012 |
n.b. |
1 op 18,9 |
Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX |
|
n.b. |
1 op 17,5 |
Moto Guzzi V11 Le Mans |
|
1 op 18,2 |
1 op 20,4 |
Moto Guzzi V11 Scura R |
|
1 op 17,9 |
1 op 20,0 |
Moto Guzzi V7 |
|
1 op 19,2 |
1 op 24,4 |
Moto Guzzi V7 Classic |
|
n.b. |
1 op 22,2 |
Moto Guzzi V7 Racer |
2014 |
n.b. |
1 op 23,3 |
Moto Guzzi V7 Special |
2012 |
n.b. |
1 op 22,7 |
|
|
|
|
Moto Morini 9 1/2 |
|
1 op 14,7 |
1 op 15,4 |
Moto Morini Corsaro 1200 |
|
1 op 14,5 |
1 op 14,5 |
Moto Morini Corsaro Avio |
|
n.b. |
1 op 13,9 |
|
|
|
|
MV Agusta Brutale 675 |
2012 |
n.b. |
1 op 19,2 |
MV Agusta Brutale 800 |
2013 |
n.b. |
1 op 16,4 |
MV Agusta Brutale 800RR |
2014 |
n.b. |
1 op 16,1 |
MV Agusta Brutale 910 S |
|
1 op 12,7 |
1 op 13,5 |
MV Agusta Brutale 1090 |
2013 |
n.b. |
1 op 14,7 |
MV Agusta Brutale 1090RR |
|
n.b. |
1 op 12,8 |
MV Agusta Brutale 1090RR Corsa |
2015 |
n.b. |
1 op 13,7 |
MV Agusta F3 675 |
|
n.b. |
1 op 18,2 |
MV Agusta F3 800 |
2013 |
n.b. |
1 op 17,5 |
MV Agusta F4 1000R |
|
1 op 13,2 |
1 op 14,7 |
MV Agusta F4 RR |
2012 |
n.b. |
1 op 14,7 |
MV Agusta F4 RR Corsacorta |
|
n.b. |
1 op 15,2 |
MV Agusta Rivale 800 |
2014 |
n.b. |
1 op 15,6 |
MV Agusta Stradale 800 |
2015 |
n.b. |
1 op 15,6 |
MV Agusta Turismo Veloce 800 |
2015 |
n.b. |
1 op 20,4 |
|
|
|
|
MZ 1000S |
|
1 op 15,6 |
1 op 20,0 |
MZ 1000ST |
|
1 op 15,2 |
1 op 16,9 |
|
|
|
|
Rieju RS2 125 |
|
n.b. |
1 op 31,3 |
|
|
|
|
Suzuki Bandit 1200S |
|
1 op 16,9 |
1 op 18,2 |
Suzuki Bandit 1250 |
|
1 op 16,9 |
1 op 19,6 |
Suzuki Bandit 1250S |
|
1 op 17,9 |
1 op 20,0 |
Suzuki Bandit 650 |
|
1 op 17,9 |
1 op 21,3 |
Suzuki Bandit 650S |
|
1 op 18,9 |
1 op 20,0 |
Suzuki B-King |
|
n.b. |
1 op 18,9 |
Suzuki C1800RT Intruder |
|
n.b. |
1 op 18,9 |
Suzuki DL1000 V-Strom |
|
1 op 15,9 |
1 op 18,5 |
Suzuki DL650 V-Strom |
|
1 op 20,8 |
1 op 25,6 |
Suzuki DR-Z400 |
|
1 op 15,9 |
1 op 23,3 |
Suzuki Gladius ABS |
2013 |
n.b. |
1 op 25,6 |
Suzuki Gladius 650 |
2014 |
n.b. |
1 op 25,0 |
Suzuki GSR600 |
|
1 op 17,5 |
1 op 22,7 |
Suzuki GSR750 |
|
n.b. |
1 op 24,4 |
Suzuki GSR750 |
2014 |
n.b. |
1 op 23,3 |
Suzuki GSX650F |
|
1 op 18,9 |
1 op 22,7 |
Suzuki GSX-R1000 |
|
1 op 16,9 |
1 op 19,2 |
Suzuki GSX-R1000 |
2012 |
n.b. |
1 op 20,0 |
Suzuki GSX-R1000 |
2015 |
n.b. |
1 op 20,8 |
Suzuki GSX-R600 |
|
n.b. |
1 op 24,4 |
Suzuki GSX-R600 |
2012 |
n.b. |
1 op 20,8 |
Suzuki GSX-R750 |
|
n.b. |
1 op 24,4 |
Suzuki GSX-R750 |
2013 |
n.b. |
1 op 23,3 |
Suzuki GSX-S1000 |
2015 |
n.b. |
22,2 |
Suzuki Hayabusa 1300 |
|
1 op 20,0 |
1 op 21,3 |
Suzuki Hayabusa 1300 ABS |
2013 |
n.b. |
1 op 17,5 |
Suzuki Intruder M1800RZ |
|
1 op 16,1 |
1 op 14,7 |
Suzuki Intruder M800 |
|
1 op 16,4 |
1 op 22,7 |
Suzuki SFV650 Gladius |
|
n.b. |
1 op 22,7 |
Suzuki SV1000S |
|
1 op 20,0 |
1 op 19,6 |
Suzuki SV650S |
|
1 op 22,2 |
1 op 24,4 |
Suzuki V-Strom 650 |
2015 |
n.b. |
1 op 22,7 |
Suzuki V-Strom 1000 |
2014 |
1 op 16,7 |
1 op 20,0 |
|
|
|
|
SWM RS650R |
2015 |
n.b. |
1 op 23,3 |
|
|
|
|
Triumph Bonneville SE |
|
n.b. |
1 op 22,7 |
Triumph Bonneville T100 |
2012 |
n.b. |
1 op 22,7 |
Triumph Daytona 650 |
|
1 op 17,2 |
1 op 16,1 |
Triumph Daytona 675 |
|
1 op 18,5 |
1 op 18,9 |
Triumph Daytona 675 |
2013 |
n.b. |
1 op 20,0 |
Triumph Daytona 675R |
|
n.b. |
1 op 20,8 |
Triumph Daytona 675R |
2012 |
n.b. |
1 op 19,6 |
Triumph Rocket III |
|
1 op 13,7 |
1 op 14,5 |
Triumph Speed 94 |
2015 |
n.b. |
1 op 19,2 |
Triumph Speed Triple |
|
n.b. |
1 op 18,5 |
Triumph Speed Triple |
2015 |
n.b. |
1 op 19,2 |
Triumph Speedmaster |
|
1 op 14,1 |
1 op 21,3 |
Triumph Sprint GT |
2013 |
n.b. |
1 op 19,6 |
Triumph Sprint ST |
|
1 op 16,9 |
1 op 18,5 |
Triumph Street Triple |
2013 |
1 op 17,2 |
1 op 22,0 |
Triumph Street Triple R |
2013 |
n.b. |
1 op 21,3 |
Triumph Street Triple 675 |
2013 |
n.b. |
1 op 21,3 |
Triumph Thruxton |
|
1 op 18,9 |
1 op 23,3 |
Triumph Thruxton |
2014 |
n.b. |
1 op 21,7 |
Triumph Thruxton 900 |
2015 |
n.b. |
1 op 20,4 |
Triumph Thunderbird Storm |
|
n.b. |
1 op 19,6 |
Triumph Thunderbird LT |
2014 |
n.b. |
1 op 18,2 |
Triumph Tiger 800 |
|
n.b. |
1 op 22,2 |
Triumph Tiger 800XC |
|
n.b. |
1 op 20,4 |
Triumph Tiger 800XCx |
2015 |
n.b. |
1 op 20,0 |
Triumph Tiger 800XRx |
2015 |
n.b. |
1 op 22,7 |
Triumph Tiger 1050 |
|
1 op 16,4 |
1 op 18,5 |
Triumph Tiger 1050SE |
|
n.b. |
1 op 18,2 |
Triumph Tiger 1050SE |
2012 |
n.b. |
1 op 18,9 |
Triumph Tiger 1050 Sport |
2013 |
n.b. |
1 op 19,2 |
Triumph Tiger 1050 Sport |
2015 |
n.b. |
1 op 18,5 |
Triumph Tiger 1200 Explorer |
2012 |
1 op 17,9 |
1 op 21,3 |
Triumph Trophy SE |
|
1 op 20,4 |
1 op 20,0 |
Triumph Trophy SE |
2013 |
n.b. |
1 op 18,9 |
|
|
|
|
Victory Judge |
2013 |
n.b. |
1 op 22,2 |
|
|
|
|
Voxan Cafe Racer |
|
1 op 16,1 |
1 op 20,4 |
|
|
|
|
Yamaha BT1100 Bulldog |
|
1 op 15,4 |
1 op 16,4 |
Yamaha FJR1300 |
2013 |
1 op 17,5 |
1 op 18,7 |
Yamaha FJR1300A |
|
1 op 21,3 |
1 op 20,0 |
Yamaha FJR1300AE |
2014 |
n.b. |
1 op 16,9 |
Yamaha FZ1 ABS |
|
n.b. |
1 op 17,5 |
Yamaha FZ1 Fazer |
|
1 op 15,4 |
1 op 19,2 |
Yamaha FZ6 |
|
1 op 15,9 |
1 op 22,7 |
Yamaha FZ6 Fazer |
|
1 op 18,5 |
1 op 20,4 |
Yamaha FZ6 Fazer S2 |
|
1 op 18,2 |
1 op 20,0 |
Yamaha FZ8 |
|
n.b. |
1 op 20,8 |
Yamaha FZ8 |
2014 |
n.b. |
1 op 19,6 |
Yamaha FZ8 WGP 50th Anniversary |
4-jul |
n.b. |
1 op 21,7 |
Yamaha MT-01 |
|
1 op 15,4 |
1 op 18,9 |
Yamaha MT-03 |
|
1 op 14,3 |
1 op 21,3 |
Yamaha MT-07 |
2014 |
1 op 21,3 |
1 op 28,6 |
Yamaha MT-07 Tracer |
2015 |
n.b. |
1 op 20,8 |
Yamaha MT-09 |
2013 |
1 op 20,4 |
1 op 23,2 |
Yamaha MT-09 Tracer |
2015 |
1 op 18,5 |
1 op 22,2 |
Yamaha SR400 |
2015 |
n.b. |
1 op 27,8 |
Yamaha TDM900A |
|
1 op 23,8 |
1 op 23,3 |
Yamaha TMAX |
2012 |
n.b. |
1 op 22,7 |
Yamaha TMAX500 ABS |
|
n.b. |
1 op 21,7 |
Yamaha Vmax |
|
n.b. |
1 op 13,3 |
Yamaha WR250X |
|
n.b. |
1 op 32,3 |
Yamaha XJ6 Diversion |
|
n.b. |
1 op 18,5 |
Yamaha XJ6 Diversion F |
|
n.b. |
1 op 23,8 |
Yamaha XJR1300 |
|
1 op 15,4 |
1 op 19,6 |
Yamaha XJR1300 Racer |
2015 |
n.b. |
1 op 16,9 |
Yamaha XT1200Z Super Ténéré |
|
n.b. |
1 op 20,0 |
Yamaha XT1200Z Super Ténéré |
2014 |
n.b. |
1 op 20,8 |
Yamaha XT1200ZE Super Ténéré |
2015 |
n.b. |
1 op 23,2 |
Yamaha XT1200ZE Super Ténéré WC |
2014 |
n.b. |
1 op 19,2 |
Yamaha XT660R |
|
1 op 21,7 |
1 op 21,3 |
Yamaha XT660R |
2013 |
n.b. |
1 op 23,3 |
Yamaha XT660X |
|
1 op 18,5 |
1 op 23,3 |
Yamaha XT660Z Ténéré |
|
n.b. |
1 op 23,8 |
Yamaha XV1900A Midnight Star |
|
n.b. |
1 op 20,0 |
Yamaha XVS1300A |
|
n.b. |
1 op 21,7 |
Yamaha YZF-R1 |
|
1 op 15,4 |
1 op 16,1 |
Yamaha YZF-R1 |
2012 |
n.b. |
1 op 16,7 |
Yamaha YZF-R1 |
2015 |
1 op 18,2 |
1 op 16,4 |
Yamaha YZF-R125 |
|
n.b. |
1 op 38,5 |
Yamaha YZF-R3 |
2015 |
n.b. |
1 op 27,7 |
Yamaha YZF-R6 |
|
n.b. |
1 op 20,0 |