Motorkleding Store neemt Motorkleding Outlet over

Motorkleding Store, met vestigingen in Breda en Eindhoven, heeft bekendgemaakt dat zij meerdere webshops van Motorkleding Online B.V. heeft overgenomen. Daarbij gaat het onder meer over Motorkledingoutlet.nl.

“De naam Motorkleding Outlet zorgt naar ons idee al jarenlang voor verwarring bij de consument en met de overname ontstaat dan ook meer ruimte voor versnelde groei en een betere naamsbekendheid”, aldus Frans Overberg en Jos Hageman van Motorkleding Store. “Ook verwachten we een goede stap genomen te hebben met de aankoop van de webshop en de samenwerking met het betrokken internetbureau Duracom. Duracom is al sinds de start van de webshop betrokken bij de ontwikkeling en zal dan ook in de toekomst in beheer blijven bij Jappie Storm (eveneens eigenaar van Duracom).”

Naast Motorkledingoutlet.nl gaat het ook om de webshops: Motorkledingonline.nl, Motorkleding.nl, Motorlaarzen.nl, Motorhandschoenshop.nl, Motorprotectie.nl, Kindermotorkleding.nl, Scooterkleding.nl, Motorhelmen.nl, Helmvizieren.nl, Motorbrilshop.nl, Motorbagageshop.nl, Motorstalling.nl, Motorsloten.nl, Motornavigatie.nl, Motorelektronica.nl, Motormerchandise.nl, Motormode.nl en Crossmotorkleding.nl.

Direct meer lezen? Neem een jaarabonnement
  • Direct toegang tot het digitale archief met meer dan 350 magazines.
  • 24 uitgaven per jaar
  • Elke twee weken thuis in de bus
Direct toegang aanvragen
Een jaar MotoPlus voor slechts 55,-