Harley-Davidson CVO Tri-Glide is de ultieme trike

De nieuwe CVO™ Tri Glide® vormt samen met de CVO™ Limited en CVO™ Street Glide® de 2020 portfolio van in beperkte oplage gebouwde, super-premium motoren uit de Harley-Davidson Custom Vehicle Operations™ modellenlijn. Ontworpen als de ultieme touring trike, is de 2020 CVO Tri-Glide de allereerste driewieler met een CVO naamplaatje

Sinds de start in 1999 heeft het Harley-Davidson Custom Vehicle Operations™ programma een serie exclusieve motoren afgeleverd voor de meest veeleisende klanten, vaak met afwerkingen, materialen, technologie en accessoires die uitsluitend leverbaar waren op een CVO model. De Milwaukee-Eight® 117 aandrijflijn – de grootste en meest krachtige H-D-fabrieksmotor ooit – is exclusief voor CVO modellen.

CVO Tri-Glide
De eerste CVO Tri-Glide is een super-premium trike en niks minder dan de “ultieme driewieler”. Hij biedt opvallende stijl, krachtige performance en touring capaciteit voor eindeloze kilometers. Van voor tot achter volledig ontwikkeld als driewieler, levert het Tri-Glide chassis vertrouwenwekkende stabiliteit, comfort en eenvoudige handling. Premium touring vering betekent een voorvork met dual bending valve technologie en achtervering met emulsie technologie, met eenvoudig met een enkele knop verstelbare pre-load instelling om het veerkarakter aan te passen aan de bepakking en eventuele passagier. Een geïntegreerde kofferbak biedt 125 liter laadruimte en 22,5 kg opslagvermogen en wordt afgemaakt met een Tour-Pak® bagagerek. De CVO Tri-Glide is voorzien van trike-specifiek Reflex™ Defensive Rider Systems (RDRS). (Zie apart Technologie persbericht voor meer info over RDRS)

Exclusieve custom features van de CVO Tri-Glide omvatten:
• Gegoten aluminium Tomahawk Contrast Cut wielen (voor 19-inch, achter 18-inch)
• Kahuna™ Collectie accessoires: verwarmde handgrepen, voetsteunen, rijder- en passagierstreeplanken en dempereindes
• Volledige LED verlichting: Daymaker® koplamp, mistlampen, rem/achterlicht en knipperlichten
• Meegespoten kuipschacht
• Low-profile windscherm
• Minimalistisch voorspatbord is ingekort om meer van het custom voorwiel te showen
• Afsluitbare kofferbak met interne verlichting
• Verwarmde zadels voor rijder en passagier
• Ventilator luchtfilter en luchtfilter insert
• Verlichte handbedieningselementen
• Tour-Pak® bagagerek
• Tour-Pak® bagagerek licht
• CVO™ custom-fit tassen en kofferbakverdeler
• CB radio

De CVO Tri-Glide is leverbaar in twee lakopties:
• Blizzard White met een 3-streeps grafisch patroon en Gray Contrast Cut wielen en hoogglans chromen afwerkingen

• Black Stardust met een 3-streeps grafisch patroon en Gloss Black Contrast Cut wielen en hoogglans chromen afwerkingen.

Basisprijs voor de 2020 CVO Tri-Glide NL: € 64,000 / BE € 54,500.

CVO Limited
De CVO Limited biedt het ultieme in eindeloos touring comfort, luxe en stijl. Nieuwe features voor 2020 zijn onder andere Reflex™ Defensive Rider Systems (RDRS), nieuw materiaal en stiksels voor zadel en rugsteun van rijder en passagier en nieuwe smoke mid-frame luchtgeleiders (Zie apart Technologie persbericht voor meer over RDRS)

Basisprijs voor de 2020 CVO Limited is NL: 50,900: € / BE € 43,300.

Direct meer lezen? Neem een jaarabonnement
  • Direct toegang tot het digitale archief met meer dan 350 magazines.
  • 24 uitgaven per jaar
  • Elke twee weken thuis in de bus
Direct toegang aanvragen
Een jaar MotoPlus voor slechts 55,-