Ducati Amsterdam geopend

Ducati Amsterdam, voormalig Motortoer Amsterdam, is vanaf september vorig jaar druk doende geweest met een volledige verbouwing inclusief een compleet nieuwe showroom-aanbouw. Vanaf heden is de showroom gereed en open voor publiek. De showroom is volledig ingericht naar de Ducati Store-eisen, met exclusieve Ducati producten (motoren, E-bikes, accessoires, kleding en merchandise).

Met Ducati Amsterdam heeft de hoofdstad een representatieve dealer gekregen, passend bij de uitstraling en passie van Ducati. Het team van Ducati Amsterdam beschikt over jarenlange ervaring, aangezien Motortoer al vanaf 2006 Ducati-dealer is, in het verleden ook nog met meerdere merken als Moto Guzzi en Dainese, maar sinds 2020 dus exclusief Ducati. Alles wat het merk te bieden heeft, is te vinden in de imposante ruim 400 m2  grote showroom.

Nu de nieuwe showroom klaar is, wordt de oude showroom verbouwd en volledig ingericht als moderne Ducati-werkplaats met maar liefst 6 werkplekken. Zodra dit klaar is, na verwachting eind juni, begin juli, is de nieuw- en verbouw compleet en zal Ducati Amsterdam een groots openingsfeest gaan inplannen. Door de Coronacrisis en maatregelen is de datum voor deze ‘Grand Opening’ nog niet te bepalen, maar zodra mogelijk zal dit gecommuniceerd worden.

Natascha Wiersma, mede-eigenaar van Ducati Amsterdam, is erg trots op de nieuwe Store: “Het eindresultaat van de nieuwe showroom is imposant en de eerste reacties van onze klanten zijn tot nu toe allemaal zeer positief. Iedereen is welkom om onze zaak eens te bezoeken, of het nu is voor het bewonderen van de motoren, een proefrit, motorkleding of een kopje koffie. Ook de koffie is van zeer goede Italiaanse kwaliteit!

Ted Haanappel, mede-eigenaar van Ducati Amsterdam, kan niet wachten tot ook de werkplaats klaar is: ”Onze After-Sales afdeling is het kloppend hart van Ducati Amsterdam en wij bieden onze klanten de beste Service die je als Ducatist ook mag verwachten. De nieuwe werkplaats die straks ook klaar is, heeft dan ook de uitstraling die bij Ducati past.

U bent van harte welkom bij Ducati Amsterdam. Zoals eerder gemeld: Vanwege het coronavirus zal de feestelijke opening later plaatsvinden.

Ducati Amsterdam
Jarmuiden 10
1046 AD Amsterdam
www.ducatiamsterdam.nl

Direct meer lezen? Neem een jaarabonnement
  • Direct toegang tot het digitale archief met meer dan 350 magazines.
  • 24 uitgaven per jaar
  • Elke twee weken thuis in de bus
Direct toegang aanvragen
Een jaar MotoPlus voor slechts 55,-