BW Import Benelux zoekt nieuwe Accountmanager Vlaanderen/Nederland

BW Import, de Benelux-importeur van motormerken als SWM, CFmoto en F.B. Mondial, is op zoek naar een nieuwe accountmanager voor Vlaanderen en Nederland. Is deze baan jou op het lijf geschreven? Reageer dan op onderstaande vacature!

BW Import, gevestigd te Mechelen in België, is een belangrijke professionele speler in de motorindustrie en heeft ervoor gezorgd dat motorfietsmerken van over de hele wereld (Italië, India, Zuid-Korea, Taiwan, China) zich kunnen vestigen en ontwikkelen in de Benelux. Voor zijn activiteiten in Vlaanderen en Nederland is BW Import op zoek naar een: Account Manager Vlaanderen en Nederland

Jouw verantwoordelijkheden: Je bent aanspreekpunt en vertrouwenspersoon voor onze dealers. Je focus ligt op het bieden van service en samenwerking met bestaande klanten en op het actief uitbouwen van ons netwerk, zowel in Vlaanderen als in Nederland.

Profiel:
● Je bent een commercieel talent.
● Je hebt een passie voor motorfietsen. Ervaring in de motorbranche is een voordeel maar geen voorwaarde.
● Je beheerst de Nederlandse taal perfect. Goede beheersing van Engels en Frans is een voordeel
● Je hebt kennis van Google en van MS Office programma’s: Word, Excel, Outlook

Wat bieden wij jou: Je zult deel uitmaken van een dynamisch en groeiend bedrijf, waar je de kans krijgt om jezelf te ontplooien en om op jouw manier je targets te bereiken. Gelieve je sollicitatie met CV te versturen naar contact@bwimport.be . We kijken er alvast naar uit!

Meer informatie: www.bwimport.be

Direct meer lezen? Neem een jaarabonnement
  • Direct toegang tot het digitale archief met meer dan 350 magazines.
  • 24 uitgaven per jaar
  • Elke twee weken thuis in de bus
Direct toegang aanvragen
Een jaar MotoPlus voor slechts 55,-