Aprilia en Moto Guzzi Days van start

Elk jaar luiden Aprilia en Moto Guzzi het motorseizoen in met een speciale promotieperiode bij hun verkooppunten. De “Aprilia Days” en “Moto Guzzi Days” bieden motorliefhebbers een unieke kans om op modellen van beide iconische Italiaanse merken te rijden en te profiteren van exclusieve voordelen op geselecteerde modellen in het assortiment.

Aprilia Days

Tijdens de Aprilia Days  krijgen bezoekers de unieke kans om onder andere de sportieve RS 660, dynamische Tuono 660 en avontuurlijke Tuareg 660 uit te proberen.

• De RS 660 biedt een unieke rijervaring dankzij zijn lichtgewicht design. Deze veelzijdige motor staat bekend om zijn wendbaarheid en krachtige prestaties, ideaal voor elke sportliefhebber.
  • De Tuono 660 is een midsize naked bike die perfect is voor dagelijks gebruik. Met zijn comfortabele zithouding kun je urenlang genieten van je rit. De 95 pk van de Tuono 660 en opvallende kleuren maken het sportieve karakter van de motor compleet.
  • Voor avontuurlijke rijders biedt de Tuareg 660 een perfecte combinatie van off-road prestaties en comfort voor langere ritten. Deze motor brengt innovatieve technologieën, sensatie en avontuur en heeft bovendien de Africa Eco Race gewonnen.

In april profiteren klanten van voordeel oplopend tot €1.750 op geselecteerde modellen. Ga naar de website voor meer informatie of om een afspraak te maken.

Moto Guzzi Days

Tijdens de Moto Guzzi Days is de nieuwe Moto Guzzi Stelvio beschikbaar voor testritten. Met zijn compacte tweecilinder motorblok en innovatieve technologieën zorgt de motor voor ultiem rijplezier en veiligheid tijdens de rit. De nieuwe Moto Guzzi Stelvio is te koop voor €18.499 en de versie met het innovatieve PFF Rider Assistance Solution-platform voor €19.299.

Naast de nieuwe Stelvio is het tijdens de Moto Guzzi Days ook mogelijk om een van de andere modellen uit het Moto Guzzi gamma te proberen. Denk bijvoorbeeld aan de V7, de iconische klassieke roadster van Moto Guzzi. Of de V100 Mandello, de krachtige sport tour motor uit het Moto Guzzi assortiment.

In april profiteren klanten van voordeel oplopend tot €1.250 op geselecteerde modellen. Ga naar de website voor meer informatie of om een afspraak te maken.

Direct meer lezen? Neem een jaarabonnement
  • Direct toegang tot het digitale archief met meer dan 350 magazines.
  • 24 uitgaven per jaar
  • Elke twee weken thuis in de bus
Direct toegang aanvragen
Een jaar MotoPlus voor slechts 55,-