Nieuws

MotoPlus 10 | Ruige alleskunner

De DesertX markeert Ducati’s uitbreiding naar nieuwe, onontdekte gebieden. De eerste moderne Ducati met een 21 inch voorwiel en 18 inch achterwiel mixt noppenbanden, lange veerwegen en veel grondspeling met de oorspronkelijke superbike-genen van het Testastretta V-twin motorblok. Het resultaat is een ruig offroad-alter-ego van de Multistrada V2. Op Sardinië maken we kennis met de binnenkort leverbare Ducati DesertX.

Maar de kennismaking met de nieuwe Duc is niet de enige dit nummer. We leren naast de DesertX ook de Scram 411 van Royal Enfield en GasGas ES- en SM700 kennen. Ook vergelijken we drie baggers en zeven systeemhelmen, reizen we in het hart van Duitsland én ontdekken we waarom Ducati zo machtig is in de MotoGP.
Uiteraard is dat nog lang niet alles van wat er in MotoPlus 10 te lezen valt. Als altijd hebben we de gehele inhoud weer overzichtelijk onder elkaar gezet. Alvast veel leesplezier!

Inhoud MotoPlus 10

TEST
EERSTE TEST: Ducati DesertX
EERSTE TEST: Royal Enfield Scram 411
EERSTE TEST: GasGas ES/SM700
VERGELIJKINGSTEST: drie baggers
PRAKTIJK
OCCASION: Kawasaki Vulcan S
PRODUCTTEST: zeven systeemhelmen
REIZEN
HESSEN, DUITSLAND
REPORTAGE
MIJN TROTS: Maarten Jansen en zijn Honda SLR Scrambler
SPORT
MOTOGP-Macht Ducati
MOTOGP: Jerez, Spanje
RUBRIEKEN
WARMDRAAIEN
NEWSFLASH
SPOTLIGHT
MAIL: feedback
ONDER DE HAMER: o.a. BMW GS100, Yamaha XT500
AGENDA
INTERVIEW: Onderweg
MOTO+FOTO
STRIP: Motomania
VOLGEND NUMMER
COLOFON
MOTOREN IN DIT NUMMER
BMW R18B
Ducati DesertX
GasGas ES/SM700
Harley-Davidson Road Glide Special
Indian Challenger Dark Horse
Kawasaki Vulcan S
Royal Enfield Scram 411

Gerelateerd nieuws

Overig nieuws