Nieuws
Elektronica & rijwielgedeelte hypersports
De 1.000 cc hypersports zijn helemaal terug van weggeweest met een flink aantal nieuwe en vernieuwde machines, waaronder de Aprilia RSV4 RR, BMW S1000RR, de Ducati 1299 Panigale, de Kawasaki H2/R en de Yamaha YZF-R1/M. Stuk voor stuk machines die losjes 200 pk vermogen uit de mouw schudden en om dat in goede banen te leiden is er veel hightech elektronica en boord en zijn ook de rijwielgedeeltes in niets meer vergelijkbaar met dat wat pakweg een jaar of tien terug gewoon was. In een techniekartikel in MotoPlus 4 gaan we uitgebreid op die laatste twee aspecten.
MotoPlus-abonnees kunnen dit artikel direct lezen door hier te klikken. Nog geen abonnee? Neem dan hier een proefabonnement en krijg direct toegang.
Direct meer lezen? Neem een jaarabonnement
- Direct toegang tot het digitale archief met meer dan 350 magazines.
- 24 uitgaven per jaar
- Elke twee weken thuis in de bus
Direct toegang aanvragen
Een
jaar
MotoPlus
voor
slechts
€
55,-
Gerelateerd nieuws
19 september, 2024
Je handen zijn bij een onvoorziene valpartij bijzonder kwetsbaar, die verpak je dus het liefst zo veilig mogelijk. ...
19 september, 2024
Of ‘ie even een fotootje van ons wilde maken bij het bord vol stickers op de Timmelsjoch. Dat wilde de dromerig in ...
18 september, 2024
De komst van Euro5+ betekent komend jaar het einde van de Yamaha YZF-R1, althans als gekentekende motorfiets voor ...
18 september, 2024
Triumph heeft het gat dat is ontstaan door het verdwijnen van de Thruxton 1200 opgevuld met de RS-versie van de ...
Overig nieuws