Nieuws

Triumph Motorcycles: For The Ride

Het merk Triumph zou nooit op haar plaats aan de top van de motorwereld staan, als het sinds 1902 zichzelf niet steeds weer vernieuwd zou hebben, om tegelijkertijd trouw te blijven aan haar historie.

Natuurlijk blijft er altijd weemoed naar oude locaties, klassieke logo’s en legendarische namen, maar dat hoort bij een levend bedrijf met zo’n rijke geschiedenis. Nu bevindt het klassieke Britste merk zich weer in een periode waarin het zich weer opnieuw uitgevonden heeft, zonder ook maar een seconde van de rijke merkgeschiedenis te vergeten.

Dat nieuwe beeld van een moderne motorfabrikant is vanaf nu dan ook terug te vinden een vernieuwd merklogo, een trots merksymbool en een nieuwe ‘pay off’, waarmee we in drie woorden zeggen waarom we doen wat we doen: “For The Ride”.

De kenners zullen zien dat het iconische merklogo licht aangepast is, waardoor het tegelijkertijd perfect op onze moderne motoren en Modern Classics past.

Daarnaast kozen we voor een nieuw merkteken, refererend aan de meestertekens zoals die vroeger door erkende meesters bij alle handgemaakte producten gebruikt werden. Elke Triumph is dan ook een product van onze vakmensen, die nu dus de omgekeerde driekhoek, met daarin het logo en de Union Jack, als klassiek meesterteken op elke nieuwe Triumph kunnen aanbrengen. Dit alles is verpakt in een strakkere huisstijl, inderdaad, de stijl waarbij meer motorrijders zich thuis zullen voelen. Als laatste hebben we afscheid genomen van de ‘pay off’ Go Your Own Way.

Nog steeds blijft Triumph het merk voor motorrijders die hun eigen weg kiezen, maar met het nieuwe “For The Ride” zijn we nog duidelijker, nog preciezer over onze intentie. Met For The Ride bekennen we nog meer kleur als maker van motoren voor motorrijders, laten we nog duidelijker zien waarom we motoren blijven ontwikkelen en bouwen. For The Ride, meer is er niet. Vreemd eigenlijk, dat we daar nooit eerder op zijn gekomen

Gerelateerd nieuws

Overig nieuws