Nieuws

Leuk voor Sinterklaas

Ducati als merk in nieuwe ‘MONOPOLY Empire’ spel met miniatuur Ducati 1199 Panigale

De laatste versie van ’s werelds best verkocht bordspel, MONOPOLY, wordt nu opnieuw geïntroduceerd als ‘Merken Monopoly’.

Het nieuwe  MONOPOLY bord is voorzien van 22 topmerken, waarvan Ducati het enige Italiaanse merk is . Onder de bord pionnen is daarom een miniatuur Ducati 1199 Panigale

In Hasbro’s geheel nieuwe MONOPOLY Empire spel staat Ducati tussen de 22 meest prestigieuze merken ter wereld en biedt de spelers een compleet nieuwe spelervaring waarin ze de bekendste namen uit het bedrijfsleven kopen en verkopen (in plaats van huizen) om “de empire over te nemen” en te winnen.

Grote merken in het nieuwe MONOPOLY Empire zijn: Beats by Dr. Dre, Carnival, Chevrolet, Coca-Cola, eBay, Electronic Arts, Fender, Hasbro, Intel, JetBlue, McDonald’s, Nerf, Nestlé, Paramount Pictures, Samsung, Spotify, Transformers, Under Armour, Xbox, X Games Yahoo! en Ducati.

Ducati is het enige Italiaanse merk dat is opgenomen in het MONOPOLY Empire spel, het prestigieuze uit Bologna afkomstige motormerk heeft een ereplaats op het MONOPOLY bord, op hetzelfde plein dat in de klassieke versies toegewezen was aan exclusieve iconen uit de MONOPOLY wereld, Mayfair (UK) en Boardwalk (USA). Ducati’s opname in het spel benadrukt de kracht van dit unieke motorfiets merk, dat is uitgegroeid tot een ambassadeur van ‘Italian-made” kwaliteit en een wereldwijd icoon van design en succes.

 Spelers bewegen over het bord met behulp van bord pionnen die zes van de merken uit het spel vertegenwoordigen: een Chevrolet Corvette Stingray, een Ducati 1199 Panigale, een flesje Coca-Cola, een Xbox controller, een Paramount Pictures regisseursbord en de wereldberoemde McDonald’s Franse frietjes.

 Geïnspireerd door de reclames  op de wolkenkrabbers die typerend zijn voor alle grote steden, kunnen de spelers de merken die ze bezitten tonen op billboards op hun eigen empire tower. De speler die als eerste zijn merk billboard reclame op de top van de toren plaatst, wint het spel. Onverwachte situaties, zoals een plotselinge opkomst van concurrenten of een beursval bieden extra en realistische uitdagingen. Het concept met de aankoop van onroerend goed en de bouw van huizen en hotels is opzij gezet in deze laatste versie, waardoor de meeste spelers in staat zijn om het nieuwe spel te spelen binnen 30 minuten.

 

Direct meer lezen? Neem een jaarabonnement
  • Direct toegang tot het digitale archief met meer dan 350 magazines.
  • 24 uitgaven per jaar
  • Elke twee weken thuis in de bus
Direct toegang aanvragen
Een jaar MotoPlus voor slechts 55,-

Gerelateerd nieuws

Noppennieuws 4: nú in de winkel!

Noppennieuws 4: nú in de winkel!

25 juli, 2024

Op vrijdag 25 juli verschijnt Noppennieuws 4 en daarin staan onder meer drie mooie testen. Zo reden Toine van Dijk ...

Overig nieuws