Nieuws

Harley & Whisky

 Toch mooi nieuws na alle uit burgerangst afgelaste Harley Dagen…

Whiskymaker J.D. en motormaker H.D. zijn goed bezig. J.D. sponsort Paaspop en neemt de kans waar om dat andere legendarische merk er bij te betrekken.

Tijdens Paaspop hebben prijswinnaars van de Jack Daniel’s Facebook-actie de mogelijkheid om geheel in stijl het evenement te betreden, namelijk achterop een Harley-Davidson! J

ack Daniel’s is sponsor van het evenement met een eigen stage. Samen met Harley-Davidson biedt het wereldberoemde whiskeymerk nu een selecte groep prijswinnaars de kans om op een Harley-Davidson-motor naar Paaspop te komen.

Hoe werkt het?
Voorafgaand aan Paaspop organiseren beide Amerikaanse iconen een actie via Facebook waarbij deelnemers direct kans maken op een unieke Harley-Davidson experience. De winnaars worden namelijk op vrijdag 6 april opgehaald met een Harley-Davidson en tijdens de opening van het festival veilig afgezet voor de Jack Daniel’s Stage.

Voor de terugweg stelt Jack Daniel’s treinkaarten beschikbaar. In de samenwerking besteden beide merken uiteraard aandacht aan het vergroten van de bewustwording dat alcohol en (motor)rijden niet samengaan.

We maken geen reclame voor alcohol. Maar reclame voor een muziekfestival moet kunnen…

www.paaspop.nl

Direct meer lezen? Neem een jaarabonnement
  • Direct toegang tot het digitale archief met meer dan 350 magazines.
  • 24 uitgaven per jaar
  • Elke twee weken thuis in de bus
Direct toegang aanvragen
Een jaar MotoPlus voor slechts 55,-

Gerelateerd nieuws

Overig nieuws