Een Scrambler, een leuke investering
Media en marketingtechnisch wat zwaar aangezet voor Old Skool rijders, maar Ducati’s nieuwe ‘merk’ de Scrambler, is daverend in de markt gezet.
De Scramblerlijn is hoogst individualistisch gedacht, de Scramblers zijn basic genoeg om hun naam waardig te zijn, een serieus eerbetoon aan hun voorvaderen, de Scramblers uit de vorige eeuw.
Natuurlijk missen ze de ultieme lichtvoetigheid van de ooit 250-, 350- en 450 cc ‘grote’ Scramblers, maar naar huidige maatstaven zijn het lichte, wendbare machines.
En ze zijn mooi.
Mocht er in het onderhandelingstraject binnen de thuisbasis nog enig onbegrip over de noodzakelijke aanschaf van een Scrambler zijn, dan is het misschien handig de ‘investeringstroefkaart’ te spelen.
Want de Oer Scramblers zijn intussen duurbetaalde collectorsitems geworden. In 1972 kostte een 350 Scrambler 3695 guldens. We hebben er recent eentje een nieuw baasje zien vinden voor 6500 euro
Het is maar een tip