Nieuws

Als het tij verloopt…

… verzet men de bakens.

De overeenkomst tussen Harley, Ducati, KTM en Triumph? Ze verleggen hun verdienmodel en richten zich op Azie en India.

Ashish Joshi is de baas van Triumph India en heeft de eerste partij ‘lichte’ Triumphs binnen gekregen. Die Triumph Daytona 675 and Street Triple 675 zijn voor de (snel groeiende) groep stevig verdienende locals overigens erg zware bakken.

In India en Azie zijn motoren vervoer voor de massa en het leeuwendeel van de ‘uitstoot ‘van de intussen 8 Indiase fabrieken bestaat uit machines van 50-110 cc.

Een 250 is een serieuze machine en een 350 is zwaar. De Yezdi’s en Enfields waren daar ikonen voor de toppersDe markt tot nu toe is al zwaar geinfiltreerd door Honda en Hyosung ( licentiebouw). Maar heel motorrijdend India wacht huiverend op Triumphs al veel besproken Street Single… 

Direct meer lezen? Neem een jaarabonnement
  • Direct toegang tot het digitale archief met meer dan 350 magazines.
  • 24 uitgaven per jaar
  • Elke twee weken thuis in de bus
Direct toegang aanvragen
Een jaar MotoPlus voor slechts 55,-

Gerelateerd nieuws

Frisse 2025 Honda CMX500 Rebel

Frisse 2025 Honda CMX500 Rebel

27 oktober, 2024

Veel was er niet voor nodig om de CMX500 Rebel helemaal bij de tijd te houden. Nieuwe kleuren en een beter zadel ...
‘Most insane Adventure Sports’

‘Most insane Adventure Sports’

26 oktober, 2024

KTM’s S-modellen zijn altijd de meest straatgebruik georiënteerde allroads geweest. De krankzinnig sterke 2025 1390 ...

Overig nieuws