Model | jaartal van test | 130 Km/uur | Secundaire weg |
Aprilia ETV1000 Caponord | | 1 op 13,7 | 1 op 16,9 |
Aprilia Caponord 1200 ABS Travel Pack | 2013 | n.b. | 1 op 18,2 |
Aprilia Caponord 1200 Rally | 2015 | n.b. | 1 op 18,8 |
Aprilia NA850 Mana | | 1 op 15,4 | 1 op 20,8 |
Aprilia Pegaso 650 Factory | | 1 op 16,7 | 1 op 21,7 |
Aprilia Pegaso 650 Strada | | 1 op 16,9 | 1 op 21,3 |
Aprilia Pegaso Trail 650 | | 1 op 16,1 | 1 op 20,4 |
Aprilia RS125 | | n.b. | 1 op 22,2 |
Aprilia RSV1000R Factory | | n.b. | 1 op 18,2 |
Aprilia RSV4R | | n.b. | 1 op 16,4 |
Aprilia RSV4 Factory APRC | | n.b. | 1 op 15,6 |
Aprilia RSV4 Factory APRC | 2012 | n.b. | 1 op 16,4 |
Aprilia RSV4 RF | 2015 | n.b. | 1 op 17,5 |
Aprilia SL750 Shiver | | n.b. | 1 op 22,2 |
Aprilia Shiver 750 ABS | 2013 | n.b. | 1 op 20,4 |
Aprilia SMV750 Dorsoduro | | 1 op 18,9 | 1 op 19,2 |
Aprilia Tuono 1000R Factory | | 1 op 18,2 | 1 op 18,9 |
Aprilia Tuono V4 1100RR | 2015 | n.b. | 1 op 15,4 |
Aprilia Tuono V4R | 2014 | n.b. | 1 op 14,9 |
Aprilia Tuono V4R APRC | | n.b. | 1 op 14,5 |
| | | |
Benelli BN600R | 2014 | n.b. | 1 op 21,3 |
Benelli Tornado 1130 | | 1 op 15,9 | 1 op 14,5 |
Benelli TnT 1130 Sport | | 1 op 13,7 | 1 op 14,1 |
Benelli TnT 1130 Century Racer | 2013 | n.b. | 1 op 14,9 |
Benelli TnT 899S | | 1 op 13,2 | 1 op 15,9 |
Benelli TnT R160 | | n.b. | 1 op 14,3 |
Benelli TreK 1130 Amazonas | | 1 op 13,7 | 1 op 16,1 |
| | | |
Bimota DB10 Bimotard | | n.b. | 1 op 20,4 |
| | | |
BMW 650CS | | 1 op 21,7 | 1 op 29,4 |
BMW C600 Sport | 2012 | n.b. | 1 op 23,2 |
BMW F650 | 2012 | n.b. | 1 op 25,6 |
BMW F650GS | | 1 op 20,4 | 1 op 27,0 |
BMW F700GS | 2013 | n.b. | 1 op 26,3 |
BMW F800GS | | 1 op 19,2 | 1 op 23,8 |
BMW F800GS | 2015 | n.b. | 1 op 21,7 |
BMW F800GT | 2013 | n.b. | 1 op 25,6 |
BMW F800R | | n.b. | 1 op 24,4 |
BMW F800R | 2013 | n.b. | 1 op 23,8 |
BMW F800S | | 1 op 21,7 | 1 op 25,6 |
BMW F800ST | | 1 op 25,0 | 1 op 22,7 |
BMW G650 Xchallenge | | 1 op 21,7 | 1 op 29,4 |
BMW G650 Xcountry | | 1 op 20,0 | 1 op 25,6 |
BMW G650 Xmoto | | 1 op 20,0 | 1 op 26,3 |
BMW G650GS | | n.b. | 1 op 29,4 |
BMW G650GS | 2012 | n.b. | 1 op 28,5 |
BMW G650GS Sertao | | n.b. | 1 op 28,6 |
BMW HP2 Megamoto | | n.b. | 1 op 23,3 |
BMW HP2 Sport | | n.b. | 1 op 18,9 |
BMW HP4 | | 1 op 17,5 | 1 op 17,9 |
BMW K1200GT | | 1 op 20,0 | 1 op 19,6 |
BMW K1200LT | | 1 op 19,2 | 1 op 17,5 |
BMW K1200R | | n.b. | 1 op 17,5 |
BMW K1200R Sport | | 1 op 15,4 | 1 op 17,5 |
BMW K1200S | | 1 op 18,2 | 1 op 18,9 |
BMW K1300GT | | 1 op 17,2 | 1 op 18,5 |
BMW K1300R | | n.b. | 1 op 18,5 |
BMW K1300S | | n.b. | 1 op 19,6 |
BMW K1600GT | | 1 op 15,2 | 1 op 19,2 |
BMW K1600GT | 2013 | n.b. | 1 op 18,9 |
BMW K1600GTL | | n.b. | 1 op 15,9 |
BMW R1150GS Adventure | | 1 op 13,0 | 1 op 18,9 |
BMW R1150R | | 1 op 16,9 | 1 op 18,2 |
BMW R1200GS Adventure | 2014 | n.b. | 1 op 20,0 |
BMW R1200GS Adventure | 2015 | n.b. | 1 op 18,5 |
BMW R1200GS | | 1 op 15,9 | 1 op 20,0 |
BMW R1200GS | 2013 | 1 op 16,9 | 1 op 20,8 |
BMW R1200GS Rallye | 2012 | n.b. | 1 op 20,4 |
BMW R1200R | | 1 op 18,5 | 1 op 19,2 |
BMW R1200R | 2015 | 1 op 16,7 | 1 op 21, 7 |
BMW R1200RS | 2015 | n.b. | 1 op 23,3 |
BMW R1200RT | | 1 op 18,2 | 1 op 22,7 |
BMW R1200RT | 2014 | n.b. | 1 op 20,4 |
BMW R1200S | | 1 op 18,9 | 1 op 20,8 |
BMW R1200ST | | 1 op 17,5 | 1 op 20,4 |
BMW R nineT | 2014 | n.b. | 1 op 19,2 |
BMW S1000R | 2014 | n.b. | 1 op 17,9 |
BMW S1000RR | | 1 op 17,5 | 1 op 17,2 |
BMW S1000RR | 2012 | n.b. | 1 op 17,9 |
BMW S1000RR | 2015 | n.b. | 1 op 17,5 |
BMW S1000XR | 2015 | n.b. | 1 op 17,5 |
| | | |
Buell 1125R | | n.b. | 1 op 13,9 |
Buell Lightning XB12S | | 1 op 17,9 | 1 op 20,0 |
Buell Lightning XB12Ss | | 1 op 17,2 | 1 op 19,6 |
Buell Lightning XB12STT | | n.b. | 1 op 24,4 |
Buell Ulysses XB12X | | 1 op 17,9 | 1 op 20,8 |
| | | |
Cagiva Mito 525 | | n.b. | 1 op 19,2 |
Cagiva Raptor 650 | | 1 op 17,9 | 1 op 18,5 |
| | | |
CF Moto 650NX | 2014 | n.b. | 1 op 22,2 |
| | | |
Derbi GPR125 Racing | | n.b. | 1 op 22,2 |
| | | |
Ducati 1098 | | n.b. | 1 op 17,9 |
Ducati 1098S | | 1 op 16,7 | 1 op 16,4 |
Ducati 1198 | 2015 | n.b. | 1 op 16,1 |
Ducati 1198SP | | n.b. | 1 op 15,9 |
Ducati 1199 Panigale | 2014 | n.b. | 1 op 12,7 |
Ducati 1199 Panigale S | 2012 | n.b. | 1 op 16,4 |
Ducati 1299 Panigale S | 2015 | n.b. | 1 op 17,2 |
Ducati 749S | | 1 op 16,9 | 1 op 16,9 |
Ducati 848 | | n.b. | 1 op 19,2 |
Ducati 899 Panigale | 2014 | n.b. | 1 op 14,9 |
Ducati 999 | | 1 op 18,9 | 1 op 19,2 |
Ducati 999S | | 1 op 19,6 | 1 op 18,2 |
Ducati Diavel | | n.b. | 1 op 17,0 |
Ducati Diavel Carbon | 2013 | n.b. | 1 op 16,9 |
Ducati GT1000 | | 1 op 18,5 | 1 op 23,3 |
Ducati Hypermotard | 2013 | n.b. | 1 op 19,6 |
Ducati Hypermotard SP | 2014 | n.b. | 1 op 22,2 |
Ducati Hypermotard 1100 Evo | | 1 op 16,7 | 1 op 22,2 |
Ducati Hypermotard 1100S | | 1 op 19,2 | 1 op 24,4 |
Ducati Hyperstrada | 2013 | n.b. | 1 op 21,3 |
Ducati Monster 620 Dark | | 1 op 18,9 | 1 op 25,0 |
Ducati Monster 695 | | 1 op 20,8 | 1 op 21,3 |
Ducati Monster 696 | | 1 op 21,3 | 1 op 27,0 |
Ducati Monster 796 | 2014 | n.b. | 1 op 20,8 |
Ducati Monster 821 | 2014 | n.b. | 1 op 22,2 |
Ducati Monster S2R | | 1 op 23,8 | 1 op 23,8 |
Ducati Monster S4R | | 1 op 19,6 | 1 op 20,0 |
Ducati Monster S4Rs | | n.b. | 1 op 20,0 |
Ducati Monster 1200 | 2014 | n.b. | 1 op 19,2 |
Ducati Monster 1200S | 2014 | 1 op 17,9 | 1 op 21,3 |
Ducati Monster 1200S Stripe | 2015 | n.b. | 1 op 20,4 |
Ducati Multistrada 620 | | 1 op 15,4 | 1 op 16,1 |
Ducati Multistrada 1100S | | 1 op 18,5 | 1 op 20,4 |
Ducati Multistrada 1200S | | n.b. | 1 op 17,5 |
Ducati Multistrada 1200S | 2012 | n.b. | 1 op 16,9 |
Ducati Multistrada 1200S GT | 2013 | n.b. | 1 op 18,5 |
Ducati Multistrada 1200S Pikes Peak | 2012 | n.b. | 1 op 18,1 |
Ducati Multistrada 1200S Touring | 2012 | 1 op 16,1 | 1 op 18,5 |
Ducati Multistrada 1200S Touring | 2013 | 1 op 14,9 | 1 op 18,9 |
Ducati Sport 1000 | | 1 op 20,4 | 1 op 23,3 |
Ducati ST3S | | 1 op 16,9 | 1 op 18,9 |
Ducati ST4S | | 1 op 15,9 | 1 op 20,8 |
Ducati Streetfighter | | n.b. | 1 op 19,2 |
| | | |
EBR 1190SX | 2014 | n.b. | 1 op 17,2 |
EBR 1190RX | 2014 | n.b. | 1 op 17,5 |
| | | |
Gilera Fuoco 500 | | n.b. | 1 op 23,8 |
Gilera GP 800 | | n.b. | 1 op 20,4 |
| | | |
Harley-Davidson Electra Glide Ultra Limited | 2015 | n.b. | 1 op 17,9 |
Harley-Davidson Fat Boy S | 2015 | n.b. | 1 op 20,0 |
Harley-Davidson Forty-Eight | 2015 | n.b. | 1 op 17,5 |
Harley-Davidson Road King Classic | 2013 | n.b. | 1 op 15,4 |
Harley-Davidson Softail Deluxe | 2013 | n.b. | 1 op 20,0 |
Harley-Davidson Sportster 883 Roadster | 2012 | n.b. | 1 op 20,8 |
Harley-Davidson Sportster Iron 883 | 2014 | n.b. | 1 op 22,7 |
Harley-Davidson Street 750 | 2014 | n.b. | 1 op 23,8 |
Harley-Davidson Street Rod | | 1 op 14,9 | 1 op 16,9 |
Harley-Davidson V-Rod | | 1 op 16,9 | 1 op 17,0 |
Harley-Davidson XR1200X | | 1 op 18,5 | 1 op 19,2 |
Harley-Davidson Dyna Low Rider | | 1 op 17,9 | 1 op 19,6 |
Harley-Davidson Night Train | | n.b. | 1 op 20,0 |
Harley-Davidson Sportster 1200 Custom | | n.b. | 1 op 20,8 |
Harley-Davidson Sportster 1200 Nightster | | 1 op 15,9 | 1 op 20,0 |
Harley-Davidson Sportster 883 | | n.b. | 1 op 24,4 |
Harley-Davidson Sportster 883L SuperLow | | n.b. | 1 op 22,2 |
| | | |
Honda CB1000R | | n.b. | 1 op 18,5 |
Honda CB1000R | 2015 | n.b. | 1 op 20,4 |
Honda CB1100EX | 2015 | n.b. | 1 op 23,2 |
Honda CB1300 | | 1 op 15,2 | 1 op 20,8 |
Honda CB1300S | | 1 op 18,2 | 1 op 19,2 |
Honda CB500F | 2013 | 1 op 24,4 | 1 op 31,3 |
Honda CB600F Hornet | | 1 op 14,9 | 1 op 21,3 |
Honda CBF1000 | | 1 op 18,2 | 1 op 18,5 |
Honda CBF1000F | 2013 | n.b. | 1 op 21,7 |
Honda CBF1000 Silverline | | 1 op 18,2 | 1 op 18,5 |
Honda CBF600 | | 1 op 15,9 | 1 op 18,2 |
Honda CBF600S | | 1 op 18,5 | 1 op 23,2 |
Honda CBR1000RR Fireblade | | 1 op 16,4 | 1 op 20,4 |
Honda CBR1100XX | | 1 op 16,9 | 1 op 17,5 |
Honda CBR125R | | n.b. | 1 op 38,5 |
Honda CBR250R | | n.b. | 1 op 33,3 |
Honda CBR300R | 2015 | n.b. | 1 op 32,3 |
Honda CBR500R | 2015 | n.b. | 1 op 33,3 |
Honda CBR600F | | 1 op 17,9 | 1 op 22,2 |
Honda CBR600RR | | 1 op 20,0 | 1 op 21,3 |
Honda Crossrunner | 2015 | n.b. | 1 op 20,8 |
Honda Crosstourer | 2012 | n.b. | 1 op 18,5 |
Honda CTX700N | 2014 | n.b. | 1 op 30,3 |
Honda Deauville | | 1 op 22,2 | 1 op 23,3 |
Honda Fireblade | 2012 | n.b. | 1 op 19,6 |
Honda Fireblade SP | 2014 | n.b. | 1 op 20,8 |
Honda FMX650 | | 1 op 15,4 | 1 op 20,0 |
Honda Gold Wing | | 1 op 15,6 | 1 op 13,3 |
Honda Hornet 600 | 2012 | n.b. | 1 op 22,2 |
Honda Innova | | n.b. | 1 op 52,6 |
Honda Integra | 2012 | n.b. | 1 op 27,0 |
Honda NC700X | | 1 op 22,7 | 1 op 28,6 |
Honda NC700X | 2013 | n.b. | 1 op 31,3 |
Honda Shadow 750C | | n.b. | 1 op 23,8 |
Honda ST1300 Pan European | | 1 op 22,2 | 1 op 21,3 |
Honda VFR1200F | | n.b. | 1 op 16,9 |
Honda VFR1200F DCT | | n.b. | 1 op 20,0 |
Honda VFR1200X Crosstourer | | n.b. | 1 op 18,5 |
Honda VFR800F | 2014 | 1 op 19,6 | 1 op 21,3 |
Honda VFR800i | | 1 op 15,9 | 1 op 18,5 |
Honda VFR800X Crossrunner | | n.b. | 1 op 19,6 |
Honda XL1000V Varadero | | 1 op 15,4 | 1 op 18,5 |
Honda XL650V Transalp | | 1 op 19,6 | 1 op 19,2 |
Honda XL700V Transalp | | 1 op 21,7 | 1 op 21,3 |
| | | |
Horex VR6 Cafe Racer 33 Itd. | 2014 | n.b. | 1 op 14,7 |
| | | |
Husqvarna Nuda 900 | | 1 op 18,2 | 1 op 22,2 |
Husqvarna Nuda 900 | 2012 | n.b. | 1 op 23,2 |
Husqvarna Nuda 900R | 2013 | n.b. | 1 op 22,2 |
Husqvarna SM610IE | | 1 op 18,5 | 1 op 25,6 |
Husqvarna TE610 | | 1 op 18,2 | 1 op 24,4 |
Husqvarna TR650 Strada | | n.b. | 1 op 26,3 |
Husqvarna TR650 Terra | 2013 | n.b. | 1 op 26,3 |
| | | |
Hyosong GV650 Aquila | | n.b. | 1 op 17,5 |
Hyosung GT125R | | n.b. | 1 op 29,4 |
Hyosung GT650 | | 1 op 17,5 | 1 op 22,2 |
Hyosung GT650i Naked | | n.b. | 1 op 25,6 |
| | | |
Indian Roadmaster | 2015 | n.b. | 1 op 19,2 |
Indian Scout | 2015 | n.b. | 1 op 19,2 |
| | | |
Kawasaki 1400GTR | | 1 op 20,0 | 1 op 20,8 |
Kawasaki 1400GTR | 2013 | n.b. | 1 op 16,1 |
Kawasaki ER-6f | | 1 op 20,8 | 1 op 25,6 |
Kawasaki ER-6n | | n.b. | 1 op 21,3 |
Kawasaki ER-6n | 2014 | n.b. | 1 op 24,4 |
Kawasaki KLE500 | | 1 op 16,7 | 1 op 22,2 |
Kawasaki Ninja 250R | | n.b. | 1 op 31,3 |
Kawasaki Ninja 250R | 2012 | n.b. | 1 op 21,3 |
Kawasaki Ninja 300 | 2015 | n.b. | 1 op 28,6 |
Kawasaki Ninja H2 | 2015 | 1 op 13,3 | 1 op 16,1 |
Kawasaki Ninja ZX-6R 636 | 2013 | n.b. | 1 op 20,4 |
Kawasaki Ninja ZX-10R | 2012 | n.b. | 1 op 19,6 |
Kawasaki Versys 1000 | | n.b. | 1 op 19,2 |
Kawasaki Versys 1000 | 2012 | n.b. | 1 op 20,0 |
Kawasaki Versys 1000 | 2015 | n.b. | 1 op 18,9 |
Kawasaki Versys 1000 Tourer | 2015 | n.b. | 1 op 20,4 |
Kawasaki Versys 650 | | 1 op 22,7 | 1 op 23,3 |
Kawasaki Versys 650 Travel Ed. | | 1 op 19,6 | 1 op 25,6 |
Kawasaki VN2000 | | 1 op 16,1 | 1 op 20,4 |
Kawasaki VN900 Custom | | n.b. | 1 op 22,7 |
Kawasaki W800 | | n.b. | 1 op 22,7 |
Kawasaki W800 Special Edition | 2013 | n.b. | 1 op 24,4 |
Kawasaki Z1000 | | 1 op 16,4 | 1 op 18,9 |
Kawasaki Z1000 SE | 2014 | 1 op 16,1 | 1 op 18,9 |
Kawasaki Z1000SX | 2013 | n.b. | 1 op 18,2 |
Kawasaki Z300 | 2015 | n.b. | 1 op 26,3 |
Kawasaki Z750 | | 1 op 18,2 | 1 op 20,4 |
Kawasaki Z750R | | n.b. | 1 op 21,3 |
Kawasaki Z750R Black Edition | 2012 | n.b. | 1 op 20,8 |
Kawasaki Z800 | 2014 | n.b. | 1 op 20,0 |
Kawasaki Z800 Perfomance | 2013 | n.b. | 1 op 20,0 |
Kawasaki ZRX1200R | | 1 op 16,9 | 1 op 18,9 |
Kawasaki ZX-10R | | 1 op 16,4 | 1 op 18,5 |
Kawasaki ZX-12R | | 1 op 14,1 | 1 op 16,1 |
Kawasaki ZX-6R | | 1 op 18,9 | 1 op 20,4 |
Kawasaki ZZR1400 | | 1 op 18,5 | 1 op 17,2 |
Kawsaki Z1000SX | | n.b. | 1 op 16,9 |
| | | |
KTM 1050 Adventure | 2015 | n.b. | 1 op 20,0 |
KTM 1190 Adventure | 2013 | n.b. | 1 op 17,9 |
KTM 1190 Adventure R | 2014 | n.b. | 1 op 16,7 |
KTM 1190 RC8 | | n.b. | 1 op 17,2 |
KTM 1190 RC8R | | n.b. | 1 op 17,9 |
KTM 1290 Super Duke R | 2014 | 1 op 15,4 | 1 op 16,7 |
KTM 1290 Super Adventure | 2015 | 1 op 16,7 | 1 op 16,4 |
KTM 125 Duke | | n.b. | 1 op 37,0 |
KTM 125 Duke | 2012 | n.b. | 1 op 38,5 |
KTM 200 Duke | 2012 | n.b. | 1 op 35,7 |
KTM 390 Duke | 2015 | n.b. | 1 op 27,0 |
KTM 640 Duke | | 1 op 17,5 | 1 op 22,7 |
KTM 640 LC4 SM | | 1 op 20,0 | 1 op 22,2 |
KTM 690 Duke | | 1 op 19,6 | 1 op 25,6 |
KTM 690 Supermoto | | 1 op 19,2 | 1 op 24,4 |
KTM 690 Enduro R | 2013 | n.b. | 1 op 25,6 |
KTM 950 SM | | 1 op 19,2 | 1 op 18,9 |
KTM 990 Adventure | | 1 op 16,1 | 1 op 17,9 |
KTM 990 Adventure Traveller | | 1 op 15,4 | 1 op 16,4 |
KTM 990 SM/T | | n.b. | 1 op 15,4 |
KTM 990 SM/R | 2013 | n.b. | 1 op 17,9 |
KTM 990 Super Duke | | n.b. | 1 op 16,9 |
KTM 990 Super Duke R | | 1 op 17,5 | 1 op 16,7 |
KTM 990 Supermoto | | 1 op 16,7 | 1 op 16,9 |
KTM RC390 | 2015 | n.b. | 1 op 28,6 |
| | | |
Kymco Quannon 125 | | n.b. | 1 op 29,4 |
| | | |
Mash Five Hundred | 2015 | n.b. | 1 op 30,3 |
Mash Adventure 400R | 2015 | n.b. | 1 op 27,8 |
| | | |
Moto Guzzi 1200 Sport | | 1 op 17,2 | 1 op 20,0 |
Moto Guzzi Breva V 1100 | | 1 op 16,4 | 1 op 17,9 |
Moto Guzzi California 1400 Touring | 2013 | n.b. | 1 op 16,7 |
Moto Guzzi California 1400 Custom | 2013 | n.b. | 1 op 17,2 |
Moto Guzzi Griso 8V | | 1 op 15,9 | 1 op 16,9 |
Moto Guzzi MGS-01 | | n.b. | 1 op 15,2 |
Moto Guzzi Norge 1200 GT | | 1 op 17,9 | 1 op 18,5 |
Moto Guzzi Stelvio 1200 4V | | 1 op 16,9 | 1 op 18,9 |
Moto Guzzi Stelvio 1200 8V | 2012 | n.b. | 1 op 18,9 |
Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | | n.b. | 1 op 17,5 |
Moto Guzzi V11 Le Mans | | 1 op 18,2 | 1 op 20,4 |
Moto Guzzi V11 Scura R | | 1 op 17,9 | 1 op 20,0 |
Moto Guzzi V7 | | 1 op 19,2 | 1 op 24,4 |
Moto Guzzi V7 Classic | | n.b. | 1 op 22,2 |
Moto Guzzi V7 Racer | 2014 | n.b. | 1 op 23,3 |
Moto Guzzi V7 Special | 2012 | n.b. | 1 op 22,7 |
| | | |
Moto Morini 9 1/2 | | 1 op 14,7 | 1 op 15,4 |
Moto Morini Corsaro 1200 | | 1 op 14,5 | 1 op 14,5 |
Moto Morini Corsaro Avio | | n.b. | 1 op 13,9 |
| | | |
MV Agusta Brutale 675 | 2012 | n.b. | 1 op 19,2 |
MV Agusta Brutale 800 | 2013 | n.b. | 1 op 16,4 |
MV Agusta Brutale 800RR | 2014 | n.b. | 1 op 16,1 |
MV Agusta Brutale 910 S | | 1 op 12,7 | 1 op 13,5 |
MV Agusta Brutale 1090 | 2013 | n.b. | 1 op 14,7 |
MV Agusta Brutale 1090RR | | n.b. | 1 op 12,8 |
MV Agusta Brutale 1090RR Corsa | 2015 | n.b. | 1 op 13,7 |
MV Agusta F3 675 | | n.b. | 1 op 18,2 |
MV Agusta F3 800 | 2013 | n.b. | 1 op 17,5 |
MV Agusta F4 1000R | | 1 op 13,2 | 1 op 14,7 |
MV Agusta F4 RR | 2012 | n.b. | 1 op 14,7 |
MV Agusta F4 RR Corsacorta | | n.b. | 1 op 15,2 |
MV Agusta Rivale 800 | 2014 | n.b. | 1 op 15,6 |
MV Agusta Stradale 800 | 2015 | n.b. | 1 op 15,6 |
MV Agusta Turismo Veloce 800 | 2015 | n.b. | 1 op 20,4 |
| | | |
MZ 1000S | | 1 op 15,6 | 1 op 20,0 |
MZ 1000ST | | 1 op 15,2 | 1 op 16,9 |
| | | |
Rieju RS2 125 | | n.b. | 1 op 31,3 |
| | | |
Suzuki Bandit 1200S | | 1 op 16,9 | 1 op 18,2 |
Suzuki Bandit 1250 | | 1 op 16,9 | 1 op 19,6 |
Suzuki Bandit 1250S | | 1 op 17,9 | 1 op 20,0 |
Suzuki Bandit 650 | | 1 op 17,9 | 1 op 21,3 |
Suzuki Bandit 650S | | 1 op 18,9 | 1 op 20,0 |
Suzuki B-King | | n.b. | 1 op 18,9 |
Suzuki C1800RT Intruder | | n.b. | 1 op 18,9 |
Suzuki DL1000 V-Strom | | 1 op 15,9 | 1 op 18,5 |
Suzuki DL650 V-Strom | | 1 op 20,8 | 1 op 25,6 |
Suzuki DR-Z400 | | 1 op 15,9 | 1 op 23,3 |
Suzuki Gladius ABS | 2013 | n.b. | 1 op 25,6 |
Suzuki Gladius 650 | 2014 | n.b. | 1 op 25,0 |
Suzuki GSR600 | | 1 op 17,5 | 1 op 22,7 |
Suzuki GSR750 | | n.b. | 1 op 24,4 |
Suzuki GSR750 | 2014 | n.b. | 1 op 23,3 |
Suzuki GSX650F | | 1 op 18,9 | 1 op 22,7 |
Suzuki GSX-R1000 | | 1 op 16,9 | 1 op 19,2 |
Suzuki GSX-R1000 | 2012 | n.b. | 1 op 20,0 |
Suzuki GSX-R1000 | 2015 | n.b. | 1 op 20,8 |
Suzuki GSX-R600 | | n.b. | 1 op 24,4 |
Suzuki GSX-R600 | 2012 | n.b. | 1 op 20,8 |
Suzuki GSX-R750 | | n.b. | 1 op 24,4 |
Suzuki GSX-R750 | 2013 | n.b. | 1 op 23,3 |
Suzuki GSX-S1000 | 2015 | n.b. | 22,2 |
Suzuki Hayabusa 1300 | | 1 op 20,0 | 1 op 21,3 |
Suzuki Hayabusa 1300 ABS | 2013 | n.b. | 1 op 17,5 |
Suzuki Intruder M1800RZ | | 1 op 16,1 | 1 op 14,7 |
Suzuki Intruder M800 | | 1 op 16,4 | 1 op 22,7 |
Suzuki SFV650 Gladius | | n.b. | 1 op 22,7 |
Suzuki SV1000S | | 1 op 20,0 | 1 op 19,6 |
Suzuki SV650S | | 1 op 22,2 | 1 op 24,4 |
Suzuki V-Strom 650 | 2015 | n.b. | 1 op 22,7 |
Suzuki V-Strom 1000 | 2014 | 1 op 16,7 | 1 op 20,0 |
| | | |
SWM RS650R | 2015 | n.b. | 1 op 23,3 |
| | | |
Triumph Bonneville SE | | n.b. | 1 op 22,7 |
Triumph Bonneville T100 | 2012 | n.b. | 1 op 22,7 |
Triumph Daytona 650 | | 1 op 17,2 | 1 op 16,1 |
Triumph Daytona 675 | | 1 op 18,5 | 1 op 18,9 |
Triumph Daytona 675 | 2013 | n.b. | 1 op 20,0 |
Triumph Daytona 675R | | n.b. | 1 op 20,8 |
Triumph Daytona 675R | 2012 | n.b. | 1 op 19,6 |
Triumph Rocket III | | 1 op 13,7 | 1 op 14,5 |
Triumph Speed 94 | 2015 | n.b. | 1 op 19,2 |
Triumph Speed Triple | | n.b. | 1 op 18,5 |
Triumph Speed Triple | 2015 | n.b. | 1 op 19,2 |
Triumph Speedmaster | | 1 op 14,1 | 1 op 21,3 |
Triumph Sprint GT | 2013 | n.b. | 1 op 19,6 |
Triumph Sprint ST | | 1 op 16,9 | 1 op 18,5 |
Triumph Street Triple | 2013 | 1 op 17,2 | 1 op 22,0 |
Triumph Street Triple R | 2013 | n.b. | 1 op 21,3 |
Triumph Street Triple 675 | 2013 | n.b. | 1 op 21,3 |
Triumph Thruxton | | 1 op 18,9 | 1 op 23,3 |
Triumph Thruxton | 2014 | n.b. | 1 op 21,7 |
Triumph Thruxton 900 | 2015 | n.b. | 1 op 20,4 |
Triumph Thunderbird Storm | | n.b. | 1 op 19,6 |
Triumph Thunderbird LT | 2014 | n.b. | 1 op 18,2 |
Triumph Tiger 800 | | n.b. | 1 op 22,2 |
Triumph Tiger 800XC | | n.b. | 1 op 20,4 |
Triumph Tiger 800XCx | 2015 | n.b. | 1 op 20,0 |
Triumph Tiger 800XRx | 2015 | n.b. | 1 op 22,7 |
Triumph Tiger 1050 | | 1 op 16,4 | 1 op 18,5 |
Triumph Tiger 1050SE | | n.b. | 1 op 18,2 |
Triumph Tiger 1050SE | 2012 | n.b. | 1 op 18,9 |
Triumph Tiger 1050 Sport | 2013 | n.b. | 1 op 19,2 |
Triumph Tiger 1050 Sport | 2015 | n.b. | 1 op 18,5 |
Triumph Tiger 1200 Explorer | 2012 | 1 op 17,9 | 1 op 21,3 |
Triumph Trophy SE | | 1 op 20,4 | 1 op 20,0 |
Triumph Trophy SE | 2013 | n.b. | 1 op 18,9 |
| | | |
Victory Judge | 2013 | n.b. | 1 op 22,2 |
| | | |
Voxan Cafe Racer | | 1 op 16,1 | 1 op 20,4 |
| | | |
Yamaha BT1100 Bulldog | | 1 op 15,4 | 1 op 16,4 |
Yamaha FJR1300 | 2013 | 1 op 17,5 | 1 op 18,7 |
Yamaha FJR1300A | | 1 op 21,3 | 1 op 20,0 |
Yamaha FJR1300AE | 2014 | n.b. | 1 op 16,9 |
Yamaha FZ1 ABS | | n.b. | 1 op 17,5 |
Yamaha FZ1 Fazer | | 1 op 15,4 | 1 op 19,2 |
Yamaha FZ6 | | 1 op 15,9 | 1 op 22,7 |
Yamaha FZ6 Fazer | | 1 op 18,5 | 1 op 20,4 |
Yamaha FZ6 Fazer S2 | | 1 op 18,2 | 1 op 20,0 |
Yamaha FZ8 | | n.b. | 1 op 20,8 |
Yamaha FZ8 | 2014 | n.b. | 1 op 19,6 |
Yamaha FZ8 WGP 50th Anniversary | 4-jul | n.b. | 1 op 21,7 |
Yamaha MT-01 | | 1 op 15,4 | 1 op 18,9 |
Yamaha MT-03 | | 1 op 14,3 | 1 op 21,3 |
Yamaha MT-07 | 2014 | 1 op 21,3 | 1 op 28,6 |
Yamaha MT-07 Tracer | 2015 | n.b. | 1 op 20,8 |
Yamaha MT-09 | 2013 | 1 op 20,4 | 1 op 23,2 |
Yamaha MT-09 Tracer | 2015 | 1 op 18,5 | 1 op 22,2 |
Yamaha SR400 | 2015 | n.b. | 1 op 27,8 |
Yamaha TDM900A | | 1 op 23,8 | 1 op 23,3 |
Yamaha TMAX | 2012 | n.b. | 1 op 22,7 |
Yamaha TMAX500 ABS | | n.b. | 1 op 21,7 |
Yamaha Vmax | | n.b. | 1 op 13,3 |
Yamaha WR250X | | n.b. | 1 op 32,3 |
Yamaha XJ6 Diversion | | n.b. | 1 op 18,5 |
Yamaha XJ6 Diversion F | | n.b. | 1 op 23,8 |
Yamaha XJR1300 | | 1 op 15,4 | 1 op 19,6 |
Yamaha XJR1300 Racer | 2015 | n.b. | 1 op 16,9 |
Yamaha XT1200Z Super Ténéré | | n.b. | 1 op 20,0 |
Yamaha XT1200Z Super Ténéré | 2014 | n.b. | 1 op 20,8 |
Yamaha XT1200ZE Super Ténéré | 2015 | n.b. | 1 op 23,2 |
Yamaha XT1200ZE Super Ténéré WC | 2014 | n.b. | 1 op 19,2 |
Yamaha XT660R | | 1 op 21,7 | 1 op 21,3 |
Yamaha XT660R | 2013 | n.b. | 1 op 23,3 |
Yamaha XT660X | | 1 op 18,5 | 1 op 23,3 |
Yamaha XT660Z Ténéré | | n.b. | 1 op 23,8 |
Yamaha XV1900A Midnight Star | | n.b. | 1 op 20,0 |
Yamaha XVS1300A | | n.b. | 1 op 21,7 |
Yamaha YZF-R1 | | 1 op 15,4 | 1 op 16,1 |
Yamaha YZF-R1 | 2012 | n.b. | 1 op 16,7 |
Yamaha YZF-R1 | 2015 | 1 op 18,2 | 1 op 16,4 |
Yamaha YZF-R125 | | n.b. | 1 op 38,5 |
Yamaha YZF-R3 | 2015 | n.b. | 1 op 27,7 |
Yamaha YZF-R6 | | n.b. | 1 op 20,0 |