| Model | jaartal van test | 130 Km/uur | Secundaire weg |
| Aprilia ETV1000 Caponord | | 1 op 13,7 | 1 op 16,9 |
| Aprilia Caponord 1200 ABS Travel Pack | 2013 | n.b. | 1 op 18,2 |
| Aprilia Caponord 1200 Rally | 2015 | n.b. | 1 op 18,8 |
| Aprilia NA850 Mana | | 1 op 15,4 | 1 op 20,8 |
| Aprilia Pegaso 650 Factory | | 1 op 16,7 | 1 op 21,7 |
| Aprilia Pegaso 650 Strada | | 1 op 16,9 | 1 op 21,3 |
| Aprilia Pegaso Trail 650 | | 1 op 16,1 | 1 op 20,4 |
| Aprilia RS125 | | n.b. | 1 op 22,2 |
| Aprilia RSV1000R Factory | | n.b. | 1 op 18,2 |
| Aprilia RSV4R | | n.b. | 1 op 16,4 |
| Aprilia RSV4 Factory APRC | | n.b. | 1 op 15,6 |
| Aprilia RSV4 Factory APRC | 2012 | n.b. | 1 op 16,4 |
| Aprilia RSV4 RF | 2015 | n.b. | 1 op 17,5 |
| Aprilia SL750 Shiver | | n.b. | 1 op 22,2 |
| Aprilia Shiver 750 ABS | 2013 | n.b. | 1 op 20,4 |
| Aprilia SMV750 Dorsoduro | | 1 op 18,9 | 1 op 19,2 |
| Aprilia Tuono 1000R Factory | | 1 op 18,2 | 1 op 18,9 |
| Aprilia Tuono V4 1100RR | 2015 | n.b. | 1 op 15,4 |
| Aprilia Tuono V4R | 2014 | n.b. | 1 op 14,9 |
| Aprilia Tuono V4R APRC | | n.b. | 1 op 14,5 |
| | | |
| Benelli BN600R | 2014 | n.b. | 1 op 21,3 |
| Benelli Tornado 1130 | | 1 op 15,9 | 1 op 14,5 |
| Benelli TnT 1130 Sport | | 1 op 13,7 | 1 op 14,1 |
| Benelli TnT 1130 Century Racer | 2013 | n.b. | 1 op 14,9 |
| Benelli TnT 899S | | 1 op 13,2 | 1 op 15,9 |
| Benelli TnT R160 | | n.b. | 1 op 14,3 |
| Benelli TreK 1130 Amazonas | | 1 op 13,7 | 1 op 16,1 |
| | | |
| Bimota DB10 Bimotard | | n.b. | 1 op 20,4 |
| | | |
| BMW 650CS | | 1 op 21,7 | 1 op 29,4 |
| BMW C600 Sport | 2012 | n.b. | 1 op 23,2 |
| BMW F650 | 2012 | n.b. | 1 op 25,6 |
| BMW F650GS | | 1 op 20,4 | 1 op 27,0 |
| BMW F700GS | 2013 | n.b. | 1 op 26,3 |
| BMW F800GS | | 1 op 19,2 | 1 op 23,8 |
| BMW F800GS | 2015 | n.b. | 1 op 21,7 |
| BMW F800GT | 2013 | n.b. | 1 op 25,6 |
| BMW F800R | | n.b. | 1 op 24,4 |
| BMW F800R | 2013 | n.b. | 1 op 23,8 |
| BMW F800S | | 1 op 21,7 | 1 op 25,6 |
| BMW F800ST | | 1 op 25,0 | 1 op 22,7 |
| BMW G650 Xchallenge | | 1 op 21,7 | 1 op 29,4 |
| BMW G650 Xcountry | | 1 op 20,0 | 1 op 25,6 |
| BMW G650 Xmoto | | 1 op 20,0 | 1 op 26,3 |
| BMW G650GS | | n.b. | 1 op 29,4 |
| BMW G650GS | 2012 | n.b. | 1 op 28,5 |
| BMW G650GS Sertao | | n.b. | 1 op 28,6 |
| BMW HP2 Megamoto | | n.b. | 1 op 23,3 |
| BMW HP2 Sport | | n.b. | 1 op 18,9 |
| BMW HP4 | | 1 op 17,5 | 1 op 17,9 |
| BMW K1200GT | | 1 op 20,0 | 1 op 19,6 |
| BMW K1200LT | | 1 op 19,2 | 1 op 17,5 |
| BMW K1200R | | n.b. | 1 op 17,5 |
| BMW K1200R Sport | | 1 op 15,4 | 1 op 17,5 |
| BMW K1200S | | 1 op 18,2 | 1 op 18,9 |
| BMW K1300GT | | 1 op 17,2 | 1 op 18,5 |
| BMW K1300R | | n.b. | 1 op 18,5 |
| BMW K1300S | | n.b. | 1 op 19,6 |
| BMW K1600GT | | 1 op 15,2 | 1 op 19,2 |
| BMW K1600GT | 2013 | n.b. | 1 op 18,9 |
| BMW K1600GTL | | n.b. | 1 op 15,9 |
| BMW R1150GS Adventure | | 1 op 13,0 | 1 op 18,9 |
| BMW R1150R | | 1 op 16,9 | 1 op 18,2 |
| BMW R1200GS Adventure | 2014 | n.b. | 1 op 20,0 |
| BMW R1200GS Adventure | 2015 | n.b. | 1 op 18,5 |
| BMW R1200GS | | 1 op 15,9 | 1 op 20,0 |
| BMW R1200GS | 2013 | 1 op 16,9 | 1 op 20,8 |
| BMW R1200GS Rallye | 2012 | n.b. | 1 op 20,4 |
| BMW R1200R | | 1 op 18,5 | 1 op 19,2 |
| BMW R1200R | 2015 | 1 op 16,7 | 1 op 21, 7 |
| BMW R1200RS | 2015 | n.b. | 1 op 23,3 |
| BMW R1200RT | | 1 op 18,2 | 1 op 22,7 |
| BMW R1200RT | 2014 | n.b. | 1 op 20,4 |
| BMW R1200S | | 1 op 18,9 | 1 op 20,8 |
| BMW R1200ST | | 1 op 17,5 | 1 op 20,4 |
| BMW R nineT | 2014 | n.b. | 1 op 19,2 |
| BMW S1000R | 2014 | n.b. | 1 op 17,9 |
| BMW S1000RR | | 1 op 17,5 | 1 op 17,2 |
| BMW S1000RR | 2012 | n.b. | 1 op 17,9 |
| BMW S1000RR | 2015 | n.b. | 1 op 17,5 |
| BMW S1000XR | 2015 | n.b. | 1 op 17,5 |
| | | |
| Buell 1125R | | n.b. | 1 op 13,9 |
| Buell Lightning XB12S | | 1 op 17,9 | 1 op 20,0 |
| Buell Lightning XB12Ss | | 1 op 17,2 | 1 op 19,6 |
| Buell Lightning XB12STT | | n.b. | 1 op 24,4 |
| Buell Ulysses XB12X | | 1 op 17,9 | 1 op 20,8 |
| | | |
| Cagiva Mito 525 | | n.b. | 1 op 19,2 |
| Cagiva Raptor 650 | | 1 op 17,9 | 1 op 18,5 |
| | | |
| CF Moto 650NX | 2014 | n.b. | 1 op 22,2 |
| | | |
| Derbi GPR125 Racing | | n.b. | 1 op 22,2 |
| | | |
| Ducati 1098 | | n.b. | 1 op 17,9 |
| Ducati 1098S | | 1 op 16,7 | 1 op 16,4 |
| Ducati 1198 | 2015 | n.b. | 1 op 16,1 |
| Ducati 1198SP | | n.b. | 1 op 15,9 |
| Ducati 1199 Panigale | 2014 | n.b. | 1 op 12,7 |
| Ducati 1199 Panigale S | 2012 | n.b. | 1 op 16,4 |
| Ducati 1299 Panigale S | 2015 | n.b. | 1 op 17,2 |
| Ducati 749S | | 1 op 16,9 | 1 op 16,9 |
| Ducati 848 | | n.b. | 1 op 19,2 |
| Ducati 899 Panigale | 2014 | n.b. | 1 op 14,9 |
| Ducati 999 | | 1 op 18,9 | 1 op 19,2 |
| Ducati 999S | | 1 op 19,6 | 1 op 18,2 |
| Ducati Diavel | | n.b. | 1 op 17,0 |
| Ducati Diavel Carbon | 2013 | n.b. | 1 op 16,9 |
| Ducati GT1000 | | 1 op 18,5 | 1 op 23,3 |
| Ducati Hypermotard | 2013 | n.b. | 1 op 19,6 |
| Ducati Hypermotard SP | 2014 | n.b. | 1 op 22,2 |
| Ducati Hypermotard 1100 Evo | | 1 op 16,7 | 1 op 22,2 |
| Ducati Hypermotard 1100S | | 1 op 19,2 | 1 op 24,4 |
| Ducati Hyperstrada | 2013 | n.b. | 1 op 21,3 |
| Ducati Monster 620 Dark | | 1 op 18,9 | 1 op 25,0 |
| Ducati Monster 695 | | 1 op 20,8 | 1 op 21,3 |
| Ducati Monster 696 | | 1 op 21,3 | 1 op 27,0 |
| Ducati Monster 796 | 2014 | n.b. | 1 op 20,8 |
| Ducati Monster 821 | 2014 | n.b. | 1 op 22,2 |
| Ducati Monster S2R | | 1 op 23,8 | 1 op 23,8 |
| Ducati Monster S4R | | 1 op 19,6 | 1 op 20,0 |
| Ducati Monster S4Rs | | n.b. | 1 op 20,0 |
| Ducati Monster 1200 | 2014 | n.b. | 1 op 19,2 |
| Ducati Monster 1200S | 2014 | 1 op 17,9 | 1 op 21,3 |
| Ducati Monster 1200S Stripe | 2015 | n.b. | 1 op 20,4 |
| Ducati Multistrada 620 | | 1 op 15,4 | 1 op 16,1 |
| Ducati Multistrada 1100S | | 1 op 18,5 | 1 op 20,4 |
| Ducati Multistrada 1200S | | n.b. | 1 op 17,5 |
| Ducati Multistrada 1200S | 2012 | n.b. | 1 op 16,9 |
| Ducati Multistrada 1200S GT | 2013 | n.b. | 1 op 18,5 |
| Ducati Multistrada 1200S Pikes Peak | 2012 | n.b. | 1 op 18,1 |
| Ducati Multistrada 1200S Touring | 2012 | 1 op 16,1 | 1 op 18,5 |
| Ducati Multistrada 1200S Touring | 2013 | 1 op 14,9 | 1 op 18,9 |
| Ducati Sport 1000 | | 1 op 20,4 | 1 op 23,3 |
| Ducati ST3S | | 1 op 16,9 | 1 op 18,9 |
| Ducati ST4S | | 1 op 15,9 | 1 op 20,8 |
| Ducati Streetfighter | | n.b. | 1 op 19,2 |
| | | |
| EBR 1190SX | 2014 | n.b. | 1 op 17,2 |
| EBR 1190RX | 2014 | n.b. | 1 op 17,5 |
| | | |
| Gilera Fuoco 500 | | n.b. | 1 op 23,8 |
| Gilera GP 800 | | n.b. | 1 op 20,4 |
| | | |
| Harley-Davidson Electra Glide Ultra Limited | 2015 | n.b. | 1 op 17,9 |
| Harley-Davidson Fat Boy S | 2015 | n.b. | 1 op 20,0 |
| Harley-Davidson Forty-Eight | 2015 | n.b. | 1 op 17,5 |
| Harley-Davidson Road King Classic | 2013 | n.b. | 1 op 15,4 |
| Harley-Davidson Softail Deluxe | 2013 | n.b. | 1 op 20,0 |
| Harley-Davidson Sportster 883 Roadster | 2012 | n.b. | 1 op 20,8 |
| Harley-Davidson Sportster Iron 883 | 2014 | n.b. | 1 op 22,7 |
| Harley-Davidson Street 750 | 2014 | n.b. | 1 op 23,8 |
| Harley-Davidson Street Rod | | 1 op 14,9 | 1 op 16,9 |
| Harley-Davidson V-Rod | | 1 op 16,9 | 1 op 17,0 |
| Harley-Davidson XR1200X | | 1 op 18,5 | 1 op 19,2 |
| Harley-Davidson Dyna Low Rider | | 1 op 17,9 | 1 op 19,6 |
| Harley-Davidson Night Train | | n.b. | 1 op 20,0 |
| Harley-Davidson Sportster 1200 Custom | | n.b. | 1 op 20,8 |
| Harley-Davidson Sportster 1200 Nightster | | 1 op 15,9 | 1 op 20,0 |
| Harley-Davidson Sportster 883 | | n.b. | 1 op 24,4 |
| Harley-Davidson Sportster 883L SuperLow | | n.b. | 1 op 22,2 |
| | | |
| Honda CB1000R | | n.b. | 1 op 18,5 |
| Honda CB1000R | 2015 | n.b. | 1 op 20,4 |
| Honda CB1100EX | 2015 | n.b. | 1 op 23,2 |
| Honda CB1300 | | 1 op 15,2 | 1 op 20,8 |
| Honda CB1300S | | 1 op 18,2 | 1 op 19,2 |
| Honda CB500F | 2013 | 1 op 24,4 | 1 op 31,3 |
| Honda CB600F Hornet | | 1 op 14,9 | 1 op 21,3 |
| Honda CBF1000 | | 1 op 18,2 | 1 op 18,5 |
| Honda CBF1000F | 2013 | n.b. | 1 op 21,7 |
| Honda CBF1000 Silverline | | 1 op 18,2 | 1 op 18,5 |
| Honda CBF600 | | 1 op 15,9 | 1 op 18,2 |
| Honda CBF600S | | 1 op 18,5 | 1 op 23,2 |
| Honda CBR1000RR Fireblade | | 1 op 16,4 | 1 op 20,4 |
| Honda CBR1100XX | | 1 op 16,9 | 1 op 17,5 |
| Honda CBR125R | | n.b. | 1 op 38,5 |
| Honda CBR250R | | n.b. | 1 op 33,3 |
| Honda CBR300R | 2015 | n.b. | 1 op 32,3 |
| Honda CBR500R | 2015 | n.b. | 1 op 33,3 |
| Honda CBR600F | | 1 op 17,9 | 1 op 22,2 |
| Honda CBR600RR | | 1 op 20,0 | 1 op 21,3 |
| Honda Crossrunner | 2015 | n.b. | 1 op 20,8 |
| Honda Crosstourer | 2012 | n.b. | 1 op 18,5 |
| Honda CTX700N | 2014 | n.b. | 1 op 30,3 |
| Honda Deauville | | 1 op 22,2 | 1 op 23,3 |
| Honda Fireblade | 2012 | n.b. | 1 op 19,6 |
| Honda Fireblade SP | 2014 | n.b. | 1 op 20,8 |
| Honda FMX650 | | 1 op 15,4 | 1 op 20,0 |
| Honda Gold Wing | | 1 op 15,6 | 1 op 13,3 |
| Honda Hornet 600 | 2012 | n.b. | 1 op 22,2 |
| Honda Innova | | n.b. | 1 op 52,6 |
| Honda Integra | 2012 | n.b. | 1 op 27,0 |
| Honda NC700X | | 1 op 22,7 | 1 op 28,6 |
| Honda NC700X | 2013 | n.b. | 1 op 31,3 |
| Honda Shadow 750C | | n.b. | 1 op 23,8 |
| Honda ST1300 Pan European | | 1 op 22,2 | 1 op 21,3 |
| Honda VFR1200F | | n.b. | 1 op 16,9 |
| Honda VFR1200F DCT | | n.b. | 1 op 20,0 |
| Honda VFR1200X Crosstourer | | n.b. | 1 op 18,5 |
| Honda VFR800F | 2014 | 1 op 19,6 | 1 op 21,3 |
| Honda VFR800i | | 1 op 15,9 | 1 op 18,5 |
| Honda VFR800X Crossrunner | | n.b. | 1 op 19,6 |
| Honda XL1000V Varadero | | 1 op 15,4 | 1 op 18,5 |
| Honda XL650V Transalp | | 1 op 19,6 | 1 op 19,2 |
| Honda XL700V Transalp | | 1 op 21,7 | 1 op 21,3 |
| | | |
| Horex VR6 Cafe Racer 33 Itd. | 2014 | n.b. | 1 op 14,7 |
| | | |
| Husqvarna Nuda 900 | | 1 op 18,2 | 1 op 22,2 |
| Husqvarna Nuda 900 | 2012 | n.b. | 1 op 23,2 |
| Husqvarna Nuda 900R | 2013 | n.b. | 1 op 22,2 |
| Husqvarna SM610IE | | 1 op 18,5 | 1 op 25,6 |
| Husqvarna TE610 | | 1 op 18,2 | 1 op 24,4 |
| Husqvarna TR650 Strada | | n.b. | 1 op 26,3 |
| Husqvarna TR650 Terra | 2013 | n.b. | 1 op 26,3 |
| | | |
| Hyosong GV650 Aquila | | n.b. | 1 op 17,5 |
| Hyosung GT125R | | n.b. | 1 op 29,4 |
| Hyosung GT650 | | 1 op 17,5 | 1 op 22,2 |
| Hyosung GT650i Naked | | n.b. | 1 op 25,6 |
| | | |
| Indian Roadmaster | 2015 | n.b. | 1 op 19,2 |
| Indian Scout | 2015 | n.b. | 1 op 19,2 |
| | | |
| Kawasaki 1400GTR | | 1 op 20,0 | 1 op 20,8 |
| Kawasaki 1400GTR | 2013 | n.b. | 1 op 16,1 |
| Kawasaki ER-6f | | 1 op 20,8 | 1 op 25,6 |
| Kawasaki ER-6n | | n.b. | 1 op 21,3 |
| Kawasaki ER-6n | 2014 | n.b. | 1 op 24,4 |
| Kawasaki KLE500 | | 1 op 16,7 | 1 op 22,2 |
| Kawasaki Ninja 250R | | n.b. | 1 op 31,3 |
| Kawasaki Ninja 250R | 2012 | n.b. | 1 op 21,3 |
| Kawasaki Ninja 300 | 2015 | n.b. | 1 op 28,6 |
| Kawasaki Ninja H2 | 2015 | 1 op 13,3 | 1 op 16,1 |
| Kawasaki Ninja ZX-6R 636 | 2013 | n.b. | 1 op 20,4 |
| Kawasaki Ninja ZX-10R | 2012 | n.b. | 1 op 19,6 |
| Kawasaki Versys 1000 | | n.b. | 1 op 19,2 |
| Kawasaki Versys 1000 | 2012 | n.b. | 1 op 20,0 |
| Kawasaki Versys 1000 | 2015 | n.b. | 1 op 18,9 |
| Kawasaki Versys 1000 Tourer | 2015 | n.b. | 1 op 20,4 |
| Kawasaki Versys 650 | | 1 op 22,7 | 1 op 23,3 |
| Kawasaki Versys 650 Travel Ed. | | 1 op 19,6 | 1 op 25,6 |
| Kawasaki VN2000 | | 1 op 16,1 | 1 op 20,4 |
| Kawasaki VN900 Custom | | n.b. | 1 op 22,7 |
| Kawasaki W800 | | n.b. | 1 op 22,7 |
| Kawasaki W800 Special Edition | 2013 | n.b. | 1 op 24,4 |
| Kawasaki Z1000 | | 1 op 16,4 | 1 op 18,9 |
| Kawasaki Z1000 SE | 2014 | 1 op 16,1 | 1 op 18,9 |
| Kawasaki Z1000SX | 2013 | n.b. | 1 op 18,2 |
| Kawasaki Z300 | 2015 | n.b. | 1 op 26,3 |
| Kawasaki Z750 | | 1 op 18,2 | 1 op 20,4 |
| Kawasaki Z750R | | n.b. | 1 op 21,3 |
| Kawasaki Z750R Black Edition | 2012 | n.b. | 1 op 20,8 |
| Kawasaki Z800 | 2014 | n.b. | 1 op 20,0 |
| Kawasaki Z800 Perfomance | 2013 | n.b. | 1 op 20,0 |
| Kawasaki ZRX1200R | | 1 op 16,9 | 1 op 18,9 |
| Kawasaki ZX-10R | | 1 op 16,4 | 1 op 18,5 |
| Kawasaki ZX-12R | | 1 op 14,1 | 1 op 16,1 |
| Kawasaki ZX-6R | | 1 op 18,9 | 1 op 20,4 |
| Kawasaki ZZR1400 | | 1 op 18,5 | 1 op 17,2 |
| Kawsaki Z1000SX | | n.b. | 1 op 16,9 |
| | | |
| KTM 1050 Adventure | 2015 | n.b. | 1 op 20,0 |
| KTM 1190 Adventure | 2013 | n.b. | 1 op 17,9 |
| KTM 1190 Adventure R | 2014 | n.b. | 1 op 16,7 |
| KTM 1190 RC8 | | n.b. | 1 op 17,2 |
| KTM 1190 RC8R | | n.b. | 1 op 17,9 |
| KTM 1290 Super Duke R | 2014 | 1 op 15,4 | 1 op 16,7 |
| KTM 1290 Super Adventure | 2015 | 1 op 16,7 | 1 op 16,4 |
| KTM 125 Duke | | n.b. | 1 op 37,0 |
| KTM 125 Duke | 2012 | n.b. | 1 op 38,5 |
| KTM 200 Duke | 2012 | n.b. | 1 op 35,7 |
| KTM 390 Duke | 2015 | n.b. | 1 op 27,0 |
| KTM 640 Duke | | 1 op 17,5 | 1 op 22,7 |
| KTM 640 LC4 SM | | 1 op 20,0 | 1 op 22,2 |
| KTM 690 Duke | | 1 op 19,6 | 1 op 25,6 |
| KTM 690 Supermoto | | 1 op 19,2 | 1 op 24,4 |
| KTM 690 Enduro R | 2013 | n.b. | 1 op 25,6 |
| KTM 950 SM | | 1 op 19,2 | 1 op 18,9 |
| KTM 990 Adventure | | 1 op 16,1 | 1 op 17,9 |
| KTM 990 Adventure Traveller | | 1 op 15,4 | 1 op 16,4 |
| KTM 990 SM/T | | n.b. | 1 op 15,4 |
| KTM 990 SM/R | 2013 | n.b. | 1 op 17,9 |
| KTM 990 Super Duke | | n.b. | 1 op 16,9 |
| KTM 990 Super Duke R | | 1 op 17,5 | 1 op 16,7 |
| KTM 990 Supermoto | | 1 op 16,7 | 1 op 16,9 |
| KTM RC390 | 2015 | n.b. | 1 op 28,6 |
| | | |
| Kymco Quannon 125 | | n.b. | 1 op 29,4 |
| | | |
| Mash Five Hundred | 2015 | n.b. | 1 op 30,3 |
| Mash Adventure 400R | 2015 | n.b. | 1 op 27,8 |
| | | |
| Moto Guzzi 1200 Sport | | 1 op 17,2 | 1 op 20,0 |
| Moto Guzzi Breva V 1100 | | 1 op 16,4 | 1 op 17,9 |
| Moto Guzzi California 1400 Touring | 2013 | n.b. | 1 op 16,7 |
| Moto Guzzi California 1400 Custom | 2013 | n.b. | 1 op 17,2 |
| Moto Guzzi Griso 8V | | 1 op 15,9 | 1 op 16,9 |
| Moto Guzzi MGS-01 | | n.b. | 1 op 15,2 |
| Moto Guzzi Norge 1200 GT | | 1 op 17,9 | 1 op 18,5 |
| Moto Guzzi Stelvio 1200 4V | | 1 op 16,9 | 1 op 18,9 |
| Moto Guzzi Stelvio 1200 8V | 2012 | n.b. | 1 op 18,9 |
| Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | | n.b. | 1 op 17,5 |
| Moto Guzzi V11 Le Mans | | 1 op 18,2 | 1 op 20,4 |
| Moto Guzzi V11 Scura R | | 1 op 17,9 | 1 op 20,0 |
| Moto Guzzi V7 | | 1 op 19,2 | 1 op 24,4 |
| Moto Guzzi V7 Classic | | n.b. | 1 op 22,2 |
| Moto Guzzi V7 Racer | 2014 | n.b. | 1 op 23,3 |
| Moto Guzzi V7 Special | 2012 | n.b. | 1 op 22,7 |
| | | |
| Moto Morini 9 1/2 | | 1 op 14,7 | 1 op 15,4 |
| Moto Morini Corsaro 1200 | | 1 op 14,5 | 1 op 14,5 |
| Moto Morini Corsaro Avio | | n.b. | 1 op 13,9 |
| | | |
| MV Agusta Brutale 675 | 2012 | n.b. | 1 op 19,2 |
| MV Agusta Brutale 800 | 2013 | n.b. | 1 op 16,4 |
| MV Agusta Brutale 800RR | 2014 | n.b. | 1 op 16,1 |
| MV Agusta Brutale 910 S | | 1 op 12,7 | 1 op 13,5 |
| MV Agusta Brutale 1090 | 2013 | n.b. | 1 op 14,7 |
| MV Agusta Brutale 1090RR | | n.b. | 1 op 12,8 |
| MV Agusta Brutale 1090RR Corsa | 2015 | n.b. | 1 op 13,7 |
| MV Agusta F3 675 | | n.b. | 1 op 18,2 |
| MV Agusta F3 800 | 2013 | n.b. | 1 op 17,5 |
| MV Agusta F4 1000R | | 1 op 13,2 | 1 op 14,7 |
| MV Agusta F4 RR | 2012 | n.b. | 1 op 14,7 |
| MV Agusta F4 RR Corsacorta | | n.b. | 1 op 15,2 |
| MV Agusta Rivale 800 | 2014 | n.b. | 1 op 15,6 |
| MV Agusta Stradale 800 | 2015 | n.b. | 1 op 15,6 |
| MV Agusta Turismo Veloce 800 | 2015 | n.b. | 1 op 20,4 |
| | | |
| MZ 1000S | | 1 op 15,6 | 1 op 20,0 |
| MZ 1000ST | | 1 op 15,2 | 1 op 16,9 |
| | | |
| Rieju RS2 125 | | n.b. | 1 op 31,3 |
| | | |
| Suzuki Bandit 1200S | | 1 op 16,9 | 1 op 18,2 |
| Suzuki Bandit 1250 | | 1 op 16,9 | 1 op 19,6 |
| Suzuki Bandit 1250S | | 1 op 17,9 | 1 op 20,0 |
| Suzuki Bandit 650 | | 1 op 17,9 | 1 op 21,3 |
| Suzuki Bandit 650S | | 1 op 18,9 | 1 op 20,0 |
| Suzuki B-King | | n.b. | 1 op 18,9 |
| Suzuki C1800RT Intruder | | n.b. | 1 op 18,9 |
| Suzuki DL1000 V-Strom | | 1 op 15,9 | 1 op 18,5 |
| Suzuki DL650 V-Strom | | 1 op 20,8 | 1 op 25,6 |
| Suzuki DR-Z400 | | 1 op 15,9 | 1 op 23,3 |
| Suzuki Gladius ABS | 2013 | n.b. | 1 op 25,6 |
| Suzuki Gladius 650 | 2014 | n.b. | 1 op 25,0 |
| Suzuki GSR600 | | 1 op 17,5 | 1 op 22,7 |
| Suzuki GSR750 | | n.b. | 1 op 24,4 |
| Suzuki GSR750 | 2014 | n.b. | 1 op 23,3 |
| Suzuki GSX650F | | 1 op 18,9 | 1 op 22,7 |
| Suzuki GSX-R1000 | | 1 op 16,9 | 1 op 19,2 |
| Suzuki GSX-R1000 | 2012 | n.b. | 1 op 20,0 |
| Suzuki GSX-R1000 | 2015 | n.b. | 1 op 20,8 |
| Suzuki GSX-R600 | | n.b. | 1 op 24,4 |
| Suzuki GSX-R600 | 2012 | n.b. | 1 op 20,8 |
| Suzuki GSX-R750 | | n.b. | 1 op 24,4 |
| Suzuki GSX-R750 | 2013 | n.b. | 1 op 23,3 |
| Suzuki GSX-S1000 | 2015 | n.b. | 22,2 |
| Suzuki Hayabusa 1300 | | 1 op 20,0 | 1 op 21,3 |
| Suzuki Hayabusa 1300 ABS | 2013 | n.b. | 1 op 17,5 |
| Suzuki Intruder M1800RZ | | 1 op 16,1 | 1 op 14,7 |
| Suzuki Intruder M800 | | 1 op 16,4 | 1 op 22,7 |
| Suzuki SFV650 Gladius | | n.b. | 1 op 22,7 |
| Suzuki SV1000S | | 1 op 20,0 | 1 op 19,6 |
| Suzuki SV650S | | 1 op 22,2 | 1 op 24,4 |
| Suzuki V-Strom 650 | 2015 | n.b. | 1 op 22,7 |
| Suzuki V-Strom 1000 | 2014 | 1 op 16,7 | 1 op 20,0 |
| | | |
| SWM RS650R | 2015 | n.b. | 1 op 23,3 |
| | | |
| Triumph Bonneville SE | | n.b. | 1 op 22,7 |
| Triumph Bonneville T100 | 2012 | n.b. | 1 op 22,7 |
| Triumph Daytona 650 | | 1 op 17,2 | 1 op 16,1 |
| Triumph Daytona 675 | | 1 op 18,5 | 1 op 18,9 |
| Triumph Daytona 675 | 2013 | n.b. | 1 op 20,0 |
| Triumph Daytona 675R | | n.b. | 1 op 20,8 |
| Triumph Daytona 675R | 2012 | n.b. | 1 op 19,6 |
| Triumph Rocket III | | 1 op 13,7 | 1 op 14,5 |
| Triumph Speed 94 | 2015 | n.b. | 1 op 19,2 |
| Triumph Speed Triple | | n.b. | 1 op 18,5 |
| Triumph Speed Triple | 2015 | n.b. | 1 op 19,2 |
| Triumph Speedmaster | | 1 op 14,1 | 1 op 21,3 |
| Triumph Sprint GT | 2013 | n.b. | 1 op 19,6 |
| Triumph Sprint ST | | 1 op 16,9 | 1 op 18,5 |
| Triumph Street Triple | 2013 | 1 op 17,2 | 1 op 22,0 |
| Triumph Street Triple R | 2013 | n.b. | 1 op 21,3 |
| Triumph Street Triple 675 | 2013 | n.b. | 1 op 21,3 |
| Triumph Thruxton | | 1 op 18,9 | 1 op 23,3 |
| Triumph Thruxton | 2014 | n.b. | 1 op 21,7 |
| Triumph Thruxton 900 | 2015 | n.b. | 1 op 20,4 |
| Triumph Thunderbird Storm | | n.b. | 1 op 19,6 |
| Triumph Thunderbird LT | 2014 | n.b. | 1 op 18,2 |
| Triumph Tiger 800 | | n.b. | 1 op 22,2 |
| Triumph Tiger 800XC | | n.b. | 1 op 20,4 |
| Triumph Tiger 800XCx | 2015 | n.b. | 1 op 20,0 |
| Triumph Tiger 800XRx | 2015 | n.b. | 1 op 22,7 |
| Triumph Tiger 1050 | | 1 op 16,4 | 1 op 18,5 |
| Triumph Tiger 1050SE | | n.b. | 1 op 18,2 |
| Triumph Tiger 1050SE | 2012 | n.b. | 1 op 18,9 |
| Triumph Tiger 1050 Sport | 2013 | n.b. | 1 op 19,2 |
| Triumph Tiger 1050 Sport | 2015 | n.b. | 1 op 18,5 |
| Triumph Tiger 1200 Explorer | 2012 | 1 op 17,9 | 1 op 21,3 |
| Triumph Trophy SE | | 1 op 20,4 | 1 op 20,0 |
| Triumph Trophy SE | 2013 | n.b. | 1 op 18,9 |
| | | |
| Victory Judge | 2013 | n.b. | 1 op 22,2 |
| | | |
| Voxan Cafe Racer | | 1 op 16,1 | 1 op 20,4 |
| | | |
| Yamaha BT1100 Bulldog | | 1 op 15,4 | 1 op 16,4 |
| Yamaha FJR1300 | 2013 | 1 op 17,5 | 1 op 18,7 |
| Yamaha FJR1300A | | 1 op 21,3 | 1 op 20,0 |
| Yamaha FJR1300AE | 2014 | n.b. | 1 op 16,9 |
| Yamaha FZ1 ABS | | n.b. | 1 op 17,5 |
| Yamaha FZ1 Fazer | | 1 op 15,4 | 1 op 19,2 |
| Yamaha FZ6 | | 1 op 15,9 | 1 op 22,7 |
| Yamaha FZ6 Fazer | | 1 op 18,5 | 1 op 20,4 |
| Yamaha FZ6 Fazer S2 | | 1 op 18,2 | 1 op 20,0 |
| Yamaha FZ8 | | n.b. | 1 op 20,8 |
| Yamaha FZ8 | 2014 | n.b. | 1 op 19,6 |
| Yamaha FZ8 WGP 50th Anniversary | 4-jul | n.b. | 1 op 21,7 |
| Yamaha MT-01 | | 1 op 15,4 | 1 op 18,9 |
| Yamaha MT-03 | | 1 op 14,3 | 1 op 21,3 |
| Yamaha MT-07 | 2014 | 1 op 21,3 | 1 op 28,6 |
| Yamaha MT-07 Tracer | 2015 | n.b. | 1 op 20,8 |
| Yamaha MT-09 | 2013 | 1 op 20,4 | 1 op 23,2 |
| Yamaha MT-09 Tracer | 2015 | 1 op 18,5 | 1 op 22,2 |
| Yamaha SR400 | 2015 | n.b. | 1 op 27,8 |
| Yamaha TDM900A | | 1 op 23,8 | 1 op 23,3 |
| Yamaha TMAX | 2012 | n.b. | 1 op 22,7 |
| Yamaha TMAX500 ABS | | n.b. | 1 op 21,7 |
| Yamaha Vmax | | n.b. | 1 op 13,3 |
| Yamaha WR250X | | n.b. | 1 op 32,3 |
| Yamaha XJ6 Diversion | | n.b. | 1 op 18,5 |
| Yamaha XJ6 Diversion F | | n.b. | 1 op 23,8 |
| Yamaha XJR1300 | | 1 op 15,4 | 1 op 19,6 |
| Yamaha XJR1300 Racer | 2015 | n.b. | 1 op 16,9 |
| Yamaha XT1200Z Super Ténéré | | n.b. | 1 op 20,0 |
| Yamaha XT1200Z Super Ténéré | 2014 | n.b. | 1 op 20,8 |
| Yamaha XT1200ZE Super Ténéré | 2015 | n.b. | 1 op 23,2 |
| Yamaha XT1200ZE Super Ténéré WC | 2014 | n.b. | 1 op 19,2 |
| Yamaha XT660R | | 1 op 21,7 | 1 op 21,3 |
| Yamaha XT660R | 2013 | n.b. | 1 op 23,3 |
| Yamaha XT660X | | 1 op 18,5 | 1 op 23,3 |
| Yamaha XT660Z Ténéré | | n.b. | 1 op 23,8 |
| Yamaha XV1900A Midnight Star | | n.b. | 1 op 20,0 |
| Yamaha XVS1300A | | n.b. | 1 op 21,7 |
| Yamaha YZF-R1 | | 1 op 15,4 | 1 op 16,1 |
| Yamaha YZF-R1 | 2012 | n.b. | 1 op 16,7 |
| Yamaha YZF-R1 | 2015 | 1 op 18,2 | 1 op 16,4 |
| Yamaha YZF-R125 | | n.b. | 1 op 38,5 |
| Yamaha YZF-R3 | 2015 | n.b. | 1 op 27,7 |
| Yamaha YZF-R6 | | n.b. | 1 op 20,0 |