Grootste motormagazine van NL Grootste motormagazine van Nederland
15.000+ online artikelen 15.000+ online artikelen
1.000+ online testen 1.000+ online testen
Gratis thuisbezorgd in NL Gratis thuisbezorgd in Nederland
Hier adverteren met jouw bedrijf? Bereik 2+ miljoen motorrijders. Meer info
Hier adverteren met jouw bedrijf? Bereik 2+ miljoen motorrijders. Meer info

Belgische retro

Pagina gaat door onder advertenties

Tot noch toe was het Belgische Bullit Motorcycles (Bullit met één t inderdaad, vermoedelijk wilden ze koste wat kost juridische conflicten omtrent de naam uit de weg gaan) vooral bekend van stijlvolle retro tweewielers met een cilinderinhoud van 50 en 125 cc. Daar gaat echter verandering in komen!

Want ziehier de Bluroc 250, waarmee de Belgische fabrikant niet alleen qua cilinderinhoud opschakelt, ook wat betreft de blokconfiguratie zelf. In het stalen buizenframe van de in China geproduceerde tweewieler huist namelijk een redelijk klassieke, luchtgekoelde V-twin met een vijfversnellingsbak. Naar verluid is het blok afkomstig van het Chinese Lifan en goed voor maximaal 17 pk, waarmee de 151 kilo zware Bluroc een top zou moeten kunnen halen van rond de 125 km/uur

Pagina gaat door onder advertenties

Net als de andere modellen uit huize Bullit geniet ook de Bluroc een uitgesproken klassieke uitstraling, dankzij onder meer de ronde koplamp, vele zwarte details, spaakwielen, korte spatbordjes en de druppelvormige tank. Accenten als de geperforeerde hitteschildjes bij de 2-in-1 uitlaat, de grof geprofileerde banden die een scheutje scrambler aan de mix toevoegen en niet te vergeten de vorkpootrubbers, zetten het retro karakter vervolgens nog eens extra dik aan.

De Bullit Bluroc 250 komt er in twee kleuren, matgrijs en matgroen. De prijs is nog niet bekend. Info: www.bullitmotorcycles.com

Gepubliceerd op

Pagina gaat door onder advertenties

Meer artikelen & nieuws

Pagina gaat door onder advertenties

Word abonneevanaf €0,67 per week