Nieuws
Weer eens wat anders
We hebben natuurlijk allemaal gehuiverd bij afbeeldingen van dingen zoals de Boss Hoss: een motorfiets met een Chevrolet 5,7 liter V 8 krachtbron.
Het omgekeerde komt steeds vaker voor: een motorfietsmotorblok in een auto transplanteren. En dan zitten we in de heel spoprtieve hoek van de Hayabusa en R1 blokken en zo. De Morgan kloons met wat voor soort V twin voor de neus zijn leuk, maar bij de eerder genoemde exemplaren zit er echt vergif onder de kap.
Leuk voor het natte seizoen?
Waar ze in terecht komen en hoe serieus dat is? Het grijze ding heeft een BMW K blok als motor. De andere twee zijn voorzien van Japanse viercilinders
Kijk maar eens
Direct meer lezen? Neem een jaarabonnement
- Direct toegang tot het digitale archief met meer dan 350 magazines.
- 24 uitgaven per jaar
- Elke twee weken thuis in de bus
Direct toegang aanvragen
Een
jaar
MotoPlus
voor
slechts
€
55,-
Gerelateerd nieuws
9 september, 2024
Harley-Davidson verplaatst de productie van een deel van haar motoren voor de Amerikaanse markt naar haar fabriek ...
9 september, 2024
Het begon als een project tijdens de overuren, maar inmiddels is het uitgegroeid tot een volwaardig ...
8 september, 2024
In het vorige nummer las je het eerste deel van onze jaarlijkse Alpenmasters. Een goed begin is maar de helft, dus ...
8 september, 2024
De naam Guerrilla impliceert dat Royal Enfield met hun nieuwste roadster in opstand komt tegen de gevestigde orde ...
Overig nieuws