Nieuws

vervangende electronica

De gemiddelde motorfietsleeftijd in Nederland is 15 jaar. Dus kunnen we stellen dat het gros van de motorfietsen elektronische componenten heeft.

En als die – zeker van een wat oudere motor –  stuk gaan, dan zijn we afhankelijk van de sloop of de officiele importeur/dealers.

Een vijftien jaar oude spanningsregelaar of dynamo vervangen door een even oud exemplaar valt wat onder de wetten op de kansspelen.

En ‘een nieuwe kopen"  kost vaak soms tot een derde van de totale economische waarde van de motorfiets.

Het Nederlandse ‘ Carmo ‘  kan uitkomst bieden.


 Het bedrijf heeft als strijdkreet: " Reparatie van uw CDI/TCI/ECU is mogelijk!

En waar dat niet mogelijk, of gewenst, is, daar heeft Carmo een ruim assortiment onderdelen die zelfs vaak qua specificaties ver boven wat ooit als origineel geleverd zitten. En kapotte dynamo’s? Die wikkelen ze gewoon opnieuw. Net als vroeger

Zijn dat niet de adressen die we zoeken?

Weet jij ook dat soort adressen van specialisten op andere gebieden? Geef even een seintje.

www.carmo.nl

Direct meer lezen? Neem een jaarabonnement
  • Direct toegang tot het digitale archief met meer dan 350 magazines.
  • 24 uitgaven per jaar
  • Elke twee weken thuis in de bus
Direct toegang aanvragen
Een jaar MotoPlus voor slechts 55,-

Gerelateerd nieuws

Lezerstest Suzuki 2024-modellen

Lezerstest Suzuki 2024-modellen

21 juli, 2024

Suzuki blaast de laatste jaren flink in de bus met talrijke nieuwe modellen en zelfs een compleet nieuw platform ...
Nieuwe roadster van Royal Enfield

Nieuwe roadster van Royal Enfield

20 juli, 2024

Royal Enfield breidt haar 450-platform uit met een nieuw model. De Guerrilla 450 is een roadster met de bekende ...

Overig nieuws