Nieuws

Altijd die meisjes er bij

De twee toverformules die al sinds het jaar kruik door motor aanbieders van alle soorten  worden gebruikt?

"Win on a saturday, sell on a monday" was de kreet waarmee werd omschreven hoe het vroeger ging. Als een merk in het weekend een race won, dan stroomden de klanten maandag de motorzaken binnen.

"Sex sells" doet nog steeds opgeld als we de meisjes op de recente Italiaanse merkpresentaties en dealermeetingen en dergelijke zagen.

… en kijk eens hoe vertederend dat vroeger  werd aangepakt…

Direct meer lezen? Neem een jaarabonnement
  • Direct toegang tot het digitale archief met meer dan 350 magazines.
  • 24 uitgaven per jaar
  • Elke twee weken thuis in de bus
Direct toegang aanvragen
Een jaar MotoPlus voor slechts 55,-

Gerelateerd nieuws

Mobiel onderdak voor motorrijders

Mobiel onderdak voor motorrijders

15 juli, 2024

Vakantie nog op de rol? En kamperen? Dan is de Elixer 2 van MSR is een tent waarbij het helemaal snor zit met de ...

Overig nieuws