Eerste Test Honda Forza 750
MotoPlus nummer 02 - 2021
Het geijkte decor voor een eerste test van een motorscooter van het kaliber Honda Forza 750 was natuurlijk een mondaine...
MotoPlus nummer 02 - 2021
Het geijkte decor voor een eerste test van een motorscooter van het kaliber Honda Forza 750 was natuurlijk een mondaine...
MotoPlus nummer 02 - 2021
Kawasaki koopt Bimota! Dit bericht sloeg een dik jaar terug in als een bom. En het eerste tastbare product staat...
MotoPlus nummer 01 - 2021
Met de Trident 660 brengt Triumph voor het eerst een model in de populaire ‘650-klasse’ en biedt daarmee een...
MotoPlus nummer 24 - 2020
De Ducati Multistrada slaat nieuwe wegen in. Zonder desmodromische kleppen, zonder buizenframe en zonder eenarmige...
MotoPlus nummer 23 - 2020
Het was in 2012 zeker niet het meest voor de hand liggende concept, een allroad met vier-in-lijn blok, maar inmiddels...
MotoPlus nummer 22 - 2020
Twee jaar geleden verscheen de KTM 790 Adventure, een sportieve middenklasse-allroad met een compact en sterk...
MotoPlus nummer 19 - 2020
Met ‘Dickes B, oben an der Spree’, bracht de populaire band Seeed, met leadsinger Peter Fox, in 2010 een...
MotoPlus nummer 19 - 2020
Mash kennen we inmiddels al een aantal al jaar als de ‘designed in France, built in China’-fabrikant, die in 2012...
MotoPlus nummer 17 - 2020
Het Italiaanse Fantic is terug van weggeweest. Het sinds 1968 bestaande motormerk concentreerde zich jarenlang op...
MotoPlus nummer 14 - 2020
In een tijd dat 1,5 meter afstand houden de nieuwe norm is, is de vraag naar persoonlijk vervoer groter dan ooit. In...
MotoPlus nummer 13 - 2020
Zero timmert als elektromerk hard aan de weg, de FX is hun vijfde model. Een lichte machine die een nieuwe dimensie...
MotoPlus nummer 11 - 2020
Zeker, en meer dan ooit tevoren in een e-naked: 107.000 Watt! Energica heeft haar nieuwe Eva Ribelle van een...
MotoPlus nummer 10 - 2020
Sinds Benelli onder Chinese vlag vaart heeft het flink de wind in de zeilen. Na een reeks lichtere modellen in...
MotoPlus nummer 10 - 2020
Bovenstaande kop slaat niet op de prestaties van de nieuwe MV Agusta Brutale 1000RR. En ook niet op de uitrusting of de...
MotoPlus nummer 09 - 2020
Normaal gesproken hanteert KTM een duidelijke modelstrategie en is er van vrijwel elk model een normale versie en een...
MotoPlus nummer 09 - 2020
Produceren in China om het eindproduct vervolgens onder eigen label te verkopen is de gewoonste zaak van de wereld....
MotoPlus nummer 08 - 2020
Met haar nieuwe Streetfighter V4 gooit Ducati een meer dan potente knuppel in het hoenderhok der power nakeds. Meer dan...
MotoPlus nummer 08 - 2020
Drie jaar geleden werd de Ninja 650 gepresenteerd als de opvolger van de populaire ER-6f. Geen kwestie van een beetje...
MotoPlus nummer 06 - 2020
Een jaar na lancering van de KTM 790 Adventure komen de Oostenrijkers met een evenknie in het verder vrij dunbevolkte...
MotoPlus nummer 05 - 2020
Lepel het levendige blok dat vanaf zijn introductie in 2014 (MT-07) alleen maar lof oogstte, in een allround,...